13هزار و396 نفر مسافر فرهنگی و غیر فرهنگی در مراکز اسکان مسافران نوروزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از 27 اسفند ماه پذیرش شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: از این تعداد 10 هزار و 768 نفر مسافر فرهنگی و دو هزار و 628 نفر غیرفرهنگی هستند.

محمد حسن قائدیها همچنین در خصوص آمار مسافران نوروزی شهر اصفهان گفت: از این تعداد هشت هزار و 573 نفر مسافر در شهر اصفهان پذیرش شده اند که 6 هزار و 892 نفر فرهنگی و یکهزار و 682 نفر غیر فرهنگی هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه یکهزار و 360 مدرسه در استان پذیرای مسافران نورورزی است افزود: بالغ بر 13 هزار و 650 کلاس درس آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند که از این تعداد 650 مدرسه در شهر اصفهان پذیرای مسافران هستند.

قائدیها فزود: هم اکنون 41 ستاد اسکان در نواحی و مناطق استان اصفهان به مهمانان نوروزی خدمات رسانی می کنند و یک ستاد مرکزی و هدایت نیز در اداره کل آموزش و پرورش مستقر است.

وی خاطرنشان کرد: از جمله تغییراتی که در سال جاری در بحث ستادهای اسکان در نظر گرفته شده است، افزایش تجهیزات و فراهم کردن بسترهای لازم برای ایجاد آرامش و آسایش مسافران است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: در سال جاری اقدام به حذف کلاس های گروه ج و افزایش تعداد کلاس های گروه الف و ب کردیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ستادهای اسکان مسافران نوروزی بصورت شبانه روزی پذیرای مسافران خواهند بود، گفت: خانه های معلم با امکانات رفاهی مطلوب نیز آماده خدمت رسانی به مسافران خواهند بود.

قائدیها اضافه کرد: در سال گذشته استان اصفهان در زمینه رزرو اینترنتی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد و امسال نیز از آنجایی که رزرو اینترنتی از 5 اسفندماه آغاز شد، رتبه اول کشور را کسب کرد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار