شهر دلند این روزها با یک بغل شکوفه میزبان مسافران نوروزی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ اگر امسال گلستان مقصد نوروزی شماست یا برای رفتن به مشهد مقدس بار سفر می بندید، در مسیر سفرتان در 60 کیلومتری گرگان از شرق می رسید به شهر دلند، شهری از توابع شهرستان رامیان که از پیش از آمدن بهار لباس شکوفه به تن کرده و  این روزها جز سرزمین شکوفه ها نام دیگری برازنده اش نیست.
 
دلند؛ شهر شکوفه ها 

یدالله رجبلو مدیر جهاد کشاورزی رامیان گفت: از 28 هزار هکتار اراضی کشاورزی دلند، چهار هزار هکتار را باغات تشکیل می دهد که شامل انواع هسته داران و دانه داران و مرکبات و زیتون هستند.

دلند؛ شهر شکوفه ها 
 
این شهر که گذرگاه زائران و مسافران بسیاری است این روزها پر از شکوفه های رنگینی است که برای هر بیننده ای چشم نواز است.

به سراغ یکی از باغداران دلند رفتیم و او در وصف حال و هوای باغ ده هکتاریش که در حاشیه راه  بود گفت: از اواخر اسفند تا پایان فروردین میزبان مسافرانی هستیم که در گذر از این مسیر زیباییهای اینجا را برای استراحت انتخاب می کنند و برای عکس گرفتن چند ساعتی اینجا توقف می کنند.
 
دلند؛ شهر شکوفه ها 

این باغدار می گوید: ما به فکر بهره اقتصادی بیشتر نیستیم و معتقدیم میهمان حبیب خداست و با خود برکت می آورد.

 
 دلند؛ شهر شکوفه ها
 
مردم باصفای دلند این نعمتهای خداوندی را با سخاوتشان پاسخ می دهند و گواه آن همین باغهای بی حصار حاشیه راههای این شهر است که آغوشش از شکوفه باران تا رسیدن میوه ها به روی مسافران باز است.
 
 علاوه بر این، در گذرتان از دلند می توانید از پارک جنگلی دلند در شرق دلند که در 11 کیلومتری غرب آزادشهر قرار گرفته است هم دیدن کنید.
 
بارگاه امامزاده قاسم(ع) از نوادگان امام موسی کاظم (ع) هم از اماکن زیارتی این شهر است که در ورودی شهر دلند واقع شده است.
 
 
انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.