نماینده موسسه آفرینشهای هنری استان قدس رضوی، از همکاری جدید فرهنگی هنری آن دفتر با شاعران و هنرمندان مازندران در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهدی سیم ریز در محفل عصر شعر ریحانه، که به مناسبت فرارسیدن خجسته میلاد حضرت زهرا(س)همزمان با هفت استان دیگر  در حوزه هنری مازندران برگزار شد، گفت: پس از حضور در حوزه هنری مازندران و آشنایی نزدیک با تولیدات هنری این نهاد در استان و پی بردن به قدرت و خلاقیت هنرمندان این منطقه، نیاز است تا همکاری های تازه ای بین موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی و حوزه هنری مازندران پی ریزی شود.

وی افزود: پس از ارائه یک منشور هفت گانه از سوی مقام معظم رهبری به تولیت آستان رضوی و توجه ویژه این منشور به امر فرهنگ، تصمیم گرفته شد با برنامه ریزی تازه تر، از پتانسیل هنرمندان سراسر کشور در جهت تولیدات ارزشمند، بخصوص با موضوع ائمه اطهار و امام هشتم استفاده شود که عصر شعر ریحانه مصداق همین برنامه است.

نماینده موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی ضمن برشمردن برخی همکاریهای هنری فی مابین افزود: در سال جدید، ساری یکی از پنج شهر برگزاری شب شعر امام هشتم در هفته کرامت خواهد بود که به دنبال آن کتاب شعر امام رضا (ع) محصول تلاش شاعران مازندران چاپ خواهد شد.

سیم ریز ابراز امیدواری کرد در صورت جمع آوری اشعار کتاب شعر امام هشتم توسط دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری مازندران تا تیر ماه 96، در دهه کرامت ( مرداد 96) این کتاب توسط آستان قدس رضوی به چاپ خواهد رسید و در فرصتی مغتنم از شاعران این کتاب، برای حضور در شهر مشهد و برنامه فرهنگی آستان رضوی دعوت خواهد شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.