استاندار خوزستان از اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای توسعه، تجهیز و تعمیر امکانات بهداشتی به مدارس شوشتر خبر داد.

رفع مشکلات بهداشتی مدارس شوشتر با اعتبار میلیونیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان اظهار کرد: ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به  ساخت و تعمیر سرویس های بهداشتی مدارس شوشتر اختصاص داده شده است و با اختصاص این میزان اعتبار در آینده شاهد مشکلات بهداشتی در مدارس این شهرستان نخواهیم بود.

وی افزود: ۴۰ دستگاه رایانه، ۴۰ دستگاه چاپگر و ۳۰ دستگاه کولر پنجره ای نیز در راستای رفع کمبودها به مدارس شوشتر اختصاص داده شده است. همچنین مصوب شد نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، مدارسی را که به عنوان اولویت های استانی مشخص شده اند، تکمیل کند.

شریعتی در عین حال  با اشاره به اینکه یکی  دیگر از مهم ترین مسائل پیش روی آموزش و پرورش کنکور است، خاطرنشان کرد: در شورای آموزش و پرورش مصوب شد تا طی ماه های آینده تمامی امکانات و ظرفیت های استان در راستای کمک به اجرایی شدن برنامه بهبود جایگاه کنکور در استان که توسط آموزش و پرورش ارائه شده است، بسیج شود.

استاندار خوزستان از تشکیل کمیته حمایت از مسائل کنکور به ریاست رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استانداری خوزستان خبر داد و بیان داشت:  تمامی دستگاه ها، شرکت ها و سازمان های استان نیز موظف هستند برنامه بهبود جایگاه کنکور در خوزستان را مورد حمایت های مالی و معنوی خود قرار دهند و حاصل اقدامات خود را در این خصوص به مدیریت استان گزارش دهند.

وی اظهار کرد: به دلیل در پیش بودن کنکور، شورای آموزش و پرورش برای رسیدگی به مسائل دانش آموزان کنکوری هر دو هفته یک بار برگزار می شود و اولین شورای اداری در سال جدید نیز به این امر اختصاص داده شده است.

محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این نشست که با حضور نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شوشتر و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، کمبود نیروی انسانی را از مشکلات عمده شهرستان شوشتر برشمرد و اذعان  داشت: در حال حاضر کمبود نیروی انسانی در قالب ۹ هزار و ۸۶۱ ساعت حق التدریس جبران شده است.

وی همچنین پراکندگی جغرافیایی مدارس، قدمت مدارس در سطح شهرستان و وجود پروژه ها و مدارس نیمه تمام را از مشکلات دیگر شوشتر دانست .

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار