مدیر اداره میراث فرهنگی شهرستان زاهدان گفت: بازارچه موقت صنایع دستی زاهدان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز آماده خدمت رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عدنان حسینی مدیر اداره میراث فرهنگی شهرستان زاهدان افزود: در راستای حمایت از تولیدات صنعتگران استان، بازارچه  موقت صنایع دستی در روزهای پایانی سال و قبل از آغاز بهار وتحول طبیعت در زاهدان با غرفه های متنوع در رشته های سکه دوزی، خامه دوزی، سوزن دوزی، زیورآلات سنتی و گلیم بافی گشایش یافت.

حسینی گفت: هنرمندان و صنعتگران سیستان و بلوچستان با استفاده از این فرصت صنایع دستی زیبای منطقه را که بیانگر گوشه ای از فرهنگ و هنر این خطه از ایران اسلامی است در معرض فروش و دید علاقمندان وگردشگران قرار می دهند.

وی ادامه داد: مسافران و گردشگران نوروزی در سفر به مرکز استان سیستان و بلوچستان می توانند با خرید از این بازارچه سوغاتی های ارزشمندی نیز با خود به یادگار ببرند.

وی افزود: این بازارچه در مرکز شهر زاهدان و در تقاطع خیابان های بهشتی و خیام قرار دارد و ساعات بازدید آن هر روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ است.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار