شهرکرد؛

آغاز به کار ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری

در آستانه عید نوروز، ستاد اجرایی خدمات سفر استان چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بهمن عسگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان خبر داد و گفت: این ستاد تا ۱۵ فروردین ۹۶ به مسافران و گردشگران نوروزی در سطح استان خدمات رسانی می‌کند.

وی افزود: کمیته‌های ۱۰ گانه این ستاد شامل خدمات حمل و نقل و ترافیک، خدمات امداد و نجات، خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری ها، خدمات اسکان و رفاه، اطلاع رسانی، تبلیغات و امور فرهنگی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، نظارت و تنظیم بازار، و همچنین برنامه ریزی و آمار است.
 
گفتنی است: استاندار به عنوان رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به عنوان قائم مقام، و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، به عنوان دبیر این ستاد فعالیت دارند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار