به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
اراک؛حمید رضا نوازنی گفت : آنچه که در فرایند راهسازی به انجام میرسد انتخاب مشاوران و پیمانکاران و در مجموع کنندگان این امر است و از طرفی هم پیمانکاران این اقدامات دارای رتبه از سازمان مدیریت هستند اما وقتی که اتفاقی رخ میدهد صرفا به دلیل ضعف عملکردی این افراد نیست بلکه جادههای ساخته شده در سطح استان دارای ظرفیت مشخصی هستند و این تغییر ظرفیت در جادهها ایجاد معضل میکند.
وی افزود: بسیاری از جادههای روستایی تغییر عملکرد دادهاند و این بحث به یکی از اصلیترین معضلات جادهای مبدل شده است، سرمایه ما کفاف ساخت جادههای جدید را نمیدهد بلکه ما باید همین جادههای ساخته شده را تعریض و طویل کنیم تا پاسخگوی این حجم از ترافیک و ترددها باشند.
نوازنی تصریح کرد: راه خنداب برای این حجم از تردد ساخته نشده و ما شاهدیم که بارها مسئولان درخواست اعتبار کردهاند تا این مسیر را تصحیح کنند اما مساعدتی در این زمینه نشده است، مجموعه آبسنگین مستقر در این منطقه علیرغم لغو فعالیت و تعطیلی قول اعطای 500 میلیون تومان کمکهزینه تصحیح این راه را داده است.
مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: سال گذشته در توزیع اعتبارات استانی مبلغی بالغ بر 86 تا 110 میلیار تومان اعتبار به پروژههای استان مرکزی تخصیص یافت اما هنگامی که این مبلغ در سامانه تقسیم شد به هر پروژه حدود 45 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافت که این مبلغ بههیچوجه برای تکمیل پروژه کافی نیست.
انتهای پیام / ر