تندروان: پاسور کاله پدیده لیگ امسال است / سید تاثیرگذارترین بود

مربی والیبال ایران گفت: پاسور جوان تیم کاله امسال عملکرد بی‌نظیری در لیگ داشت و به اعتقاد من پدیده این فصل بود.

رضا تندروان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لیگ برتر والیبال در سالی که گذشت، گفت: امسال سال خوبی برای تیم بانک سرمایه بود. من به همراه این تیم هم در لیگ برتر قهرمان شدم و هم در نبرد آسیایی جام باشگاه‌ها موفق شدیم مدال طلا بدست بیاوریم.

وی ادامه داد: لیگ امسال نسبت به فصل قبل سخت‌تر بود. حریفان با انگیزه کار می‌کردند  و هیچ تیمی از قبل بازنده نبود. ما برای هر حریفی نیاز به جلسات آنالیز جداگانه داشتیم و باید نحوه بازی تیم‌ها را بررسی می‌کردیم.

تندروان افزود: تیم ما از ابتدا برای قهرمانی بسته شده بود. بازیکنان خوبی در تیم ما حضور داشتند و تک تک آن‌ها برای قهرمانی تلاش می‌کردند. خوشحالم که توانستیم در نهایت جام قهرمانی را از آن خود کنیم. جامی که قطعا استحقاق دستیابی به آن را داشتیم.

مربی تیم والیبال بانک سرمایه درباره پدیده لیگ امسال گفت: بازیکنان جوان و خوبی در لیگ امسال حضور داشتند اما به اعتقاد من از بین همه این نفرات، جواد کریمی ، پاسور جوان تیم کاله عملکرد خوبی داشت و می‌تواند عنوان پدیده مسابقات را به خود اختصاص دهد.  

وی افزود: سید محمد موسوی هم نمایش خوب و کم اشتباهی در لیگ امسال داشت. او از نظر آماری تاثیرگذارترین بازیکن لیگ بود و در قهرمانی تیم بانک سرمایه نقش مهمی ایفا کرد.

تندروان ضمن ابراز امیدواری از اینکه سال 96 سال خوبی برای والیبال باشد، گفت: امیدوارم روزهای خوبی برای والیبال در راه باشد. تیم‌های ملی والیبال ایران در رده های سنی مختلف در سال 96 چند تورنمنت پیش رو دارند که امیدوارم در این مسابقات خوب ظاهر شوند.  

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار