رئيس پليس راه استان از آمادگی 100 درصدي ماموران پليس راه استان برای ايجاد امنيت ترافيكی در جاده های اين استان و كاهش وقوع تصادفات جاده ای خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "حسين پورقيصري گفت : با توجه به اينكه استان اصفهان در مركزيت كشور قرار دارد و هر مسافري كه قصد سفر از جنوب كشور به شمال يا غرب به شرق و بالعكس را داشته باشد از جاده هاي اين استان عبور مي كند و همه ساله شاهد ورود مسافران زيادي به اين استان بوده ايم .

وي با اشاره به كويري بودن و يكنواختي اكثر محورهاي مواصلاتي اين استان افزود: پليس راه اصفهان به منظور كاهش تصادفات جاده اي و رفع خستگي رانندگان اقدام به برپايي ايستگاه هاي امنيت و سلامت كرده است .

سرهنگ پورقيصري ادامه داد: مسافراني كه از محورهاي مواصلاتي اين استان عبور مي كند مي توانند در اين ايستگاه ها مدتي توقف داشته باشند و پس از استراحت و رفع خستگي به ادامه مسير بپردازند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه در سفرهاي نوروزي با دو موج سفر مواجه مي شويم افزود: موج اول شروع شده و تا پنجم فروردين ماه سال 96 ادامه دارد و موج دوم از پنجم فروردين ماه تا پايان تعطيلات ادامه دارد.

وي از به كارگيري تمام تجهيزات و امكانات پليس در اين ايام خبر داد و گفت : پليس راه تمام نيروهاي خود را بكار گرفته تا انشاءالله امسال هم مانند ساله گذشته بتوانيم ميزان وقوع تصادفات و تلفات جاده اي را كاهش بدهيم .

پورقيصري ادامه داد: 300 تيم گشت خودرويي در جاده هاي استان اصفهان به ويژه در نقاط حادثه خيز و گردنه هاي خطرناك حضور دارند و خدمت رساني مي كنند.

اين مقام مسئول بيان داشت : واژگوني و خروج از جاده يكي از بيشترين نوع تصادفات جاده اي مي باشد كه عمدتا ناشي از خواب آلودگي ، خستگي و عدم توجه راننده به جلو و اطراف مي باشند.

رئيس پليس راه اصفهان در پايان از رانندگان خواست : در مسافرت تنها به مبداء و مقصد فكر نكنيد و در طول مسير از جاذبه هاي طبيعي ، گردشگري و اماكن مذهي ديدن كنيد و استراحت كنيد و هميشه با صبر و حوصله و دوری از شتاب و عجله رانندگي كنيد تا انشاء‌الله شاهد وقوع حوادث ناگوار جاده اي نباشيم .




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.