بشار اسد: کشورهای اروپایی حمایت از تروریست‌ها را متوقف کنند/ائتلاف واشنگتن هیچ‌گاه در مبارزه با داعش جدی نبوده است

رئیس‌جمهور سوریه تأکید کرد مسئولان کشورهای اروپایی باید حمایت از گروه‌های تروریستی را متوقف کنند.

بشار اسد: کشورهای اروپایی حمایت از تروریست‌ها را متوقف کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از تلویزیون الاخباریه، «بشار اسد»، رئیس‌جمهور سوریه، در دیدار با یک هیئت پارلمانی از روسیه و اروپا، از حمایت‌هایی که مسکو از ملت سوریه در نبرد با تروریسم به عمل آورده است، تقدیر و تشکر کرد.

اسد در این دیدار، گفت: آنچه در سوریه جریان دارد درگیری میان دو طرف است. یکی کشورهایی که خواستار حفظ قانون و دیگر کشورهایی که خواهان زیر پا نهادن قانون هستند. بشار اسد همچنین اظهار داشت: سوریه بر دیدگاه خود در حل بحران از طریق روند مبارزه با تروریسم و عملیات سیاسی پافشاری می‌کند. 

رئیس جمهور سوریه گفت این کشور از گفتگو با تمامی طرف های درگیر استقبال می کند اما شرط آن کنار گذاشتن سلاح و پایبندی به قانون است. وی افزود: مسیر آشتی با گروه های مسلح همچنان با حمایت مردم سوریه همراه است و در این زمینه به نتایج مثبت زیادی دست یافته‌ایم. 

بشار اسد تاکید کرد: مسئولان کشورهای اروپایی که مدعی دلسوزی برای ملت سوریه هستند باید دست از حمایت از گروه های تروریستی بردارند. ائتلاف واشنگتن هیچگاه قصد جدی برای مبارزه با داعش را نداشته است؛ از همین رو ما باید به اهداف واقعی آمریکا در «نبرد الرقه» پی ببریم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار