رییس ستاد انتخابات گیلان از نام‌نویسی 162 نفر در شهرها و 891 نفر در روستاها برای انتخابات شوراهای اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ محمد احمدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در رشت با اشاره به نام‌نویسی یک‌هزار و 53 نفر در دومین روز ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با مراجعه به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در گیلان گفت: تعداد 162 نفر در شهرها و 891 نفر در روستاها نام‌نویسی کردند.

وی شهرستان‌های رشت، رودسر، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه و لنگرود را دارای بیشترین ثبت‌نام‌ها در دومین روز از نام‌نویسی انتخابات شوراهای شهر و روستا در گیلان عنوان کرد و افزود: در مجموع 67 نفر زن و 986 نفر مرد ثبت‌نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه با ازدحام نام‌نویسی در روزهای پایانی ثبت‌نام مواجه می‌شویم، گفت: داوطلبان نام‌نویسی را به روز پایانی موکول نکنند ضمن اینکه داشتن مدارک کامل شرط نام‌نویسی قطعی داوطلبان است.

احمدی‌پور تصریح کرد: برخی از افراد تعهد کردند گواهی سوء پیشینه خود را ارائه کنند و ثبت‌نام آنها تا ارائه این گواهی قطعی نیست و لازم است پیگیری لازم را انجام دهند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.