رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در آزاد راه کاشان - قم 4 تن فوت کرده و 27 تن دیگر مصدوم شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر سید محمد حسین مکی  بیان کرد: این حادثه حدود ساعت 5 بامداد امروز در کیلومتر 50 آزاد راه کاشان - قم رخ داد.

وی ابراز کرد: از 27 مصدوم این حادثه 13 نفر با اتوبوس آمبولانس و 14 نفر با آمبولانس های اعزامی به مرکزهای درمانی قم و کاشان منتقل شده اند.
به گفته مکی هر 4 فوتی این حادثه در سر صحنه تصادف گزارش شده اند و ظاهرا این اتوبوس از شهرضا در استان اصفهان به سمت تهران حرکت می کرده است.

وی یادآور شد: برای پوشش این حادثه 5 کد عملیاتی از اورژانس کاشان با 10 نفر از همکاران اورژانس این شهرستان حضور داشته اند ضمن این که 2 دستگاه آمبولانس هلال احمر کاشان و 2 کد عملیاتی از اورژانس قم نیز در پوشش این حادثه همکاری کرده اند.

به گفته رئیس اورژانس کاشان علت وقوع این حادثه توسط عوامل پلیس راه در دست بررسی است.

آزاد راه کاشان - قم 95 کیلومتر طول دارد و در تعطیلات نوروزی یکی از پرتردد ترین محورها برشمرده می شود.
حادثه بامداد امروز مرگبار ترین حادثه این آزاد راه از آغاز تعطیلات نوروز 96 تاکنون بوده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ماندلا
۰۱:۱۰ ۰۳ فروردين ۱۳۹۶
تابه امروز145نفرکشته شده درجاده هاداریم که یارانه هایشان درماه6597500تومان بوده وبرای دولت ماند.
Iran (Islamic Republic of)
yunes
۱۵:۳۵ ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
سلام.این ازادراه بسیار قدیمی .بخصوص کاشان تا قم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
از پرسنل خدوم راهور استدعا داریم حضور آشکار نیروهایشان را در جاده های کشور را در ایام عید و تا چند روز بعد از سیزده فروردین بیشتر کنند متاسفانه مردم ما نسبت به حضور فیزیکی واکنش بهتری نشان میدهند
عزیزان همه ما هر روز در این جاده ها تردد میکنند همه که مسافر نوروزی نیستند برخی بنا به شرایط کاری مجبور هستند در این ایام شلوغ ، تردد بیرون شهری داشته باشند
آخرین اخبار