اختصاص اعتبار 30 میلیاردی برای تجهیز اسکان مسافران فرهنگی

30 میلیارد تومان اعتبار امسال برای تجهیز اسکان مسافران فرهنگی اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان چالوس از رتبه نخست مازندران در پذیرش مسافران فرهنگی نوروزی خبر داد.

وی گفت: استانهای گیلان، خراسان رضوی، قم، اصفهان، فارس و خوزستان بعد از مازندران، بیشترین پذیرش مسافران فرهنگی را در نوروز امسال تا کنون دارند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مازندران در مسیر رفت و برگشت زائران امام رضا(ع) است و بیشترین پذیرش مسافران فرهنگی را در ایام نوروز تا کنون دارد افزود: اما مراکز خدمات رفاهی خوبی در این استان برای فرهنگیان وجود ندارد.

احمدی دانش آشتیانی گفت: تاکنون 5 هزار و 373 خانوار برابر با 19 هزار و 342 نفر در مازندران پذیرش شدند.

وی افزود: شهرستانهای رامسر، چالوس، نوشهر و بابلسر بیشترین پذیرش مسافران فرهنگی را داشتند.

وزیر آموزش و پرورش از پرداخت اعتبار مورد نیاز برای معلمان حق التدریس آزاد خبر داد و گفت: تا پایان سال گذشته مجموع این اعتبارات در تمام استان ها توزیع شد که برخی از استان ها با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال پول در بانک ها ماند و به حساب معلمان واریز نشده است.

فخرالدین احمدی دانش آشتیانی با بیان اینکه امسال سعی شد تا کیفیت خدمات را بالا ببریم، افزود: در حال حاضر ۳۵۰ مرکز رفاهی معلم در کشور داریم و برنامه ریزی های انجام شده در مورد ارتقای این مراکز در درازمدت نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار