مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: در ایام نوروز بیش از 100 اکیپ راهداری در محورهای مراسلاتی استان در محل راهدارخانه‌ها پاسگاه های پلیس حضور دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش امانی مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان  با اظهار خوشنودی از امنیت در جاده های استان اصفهان اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از مهر ماه سال گذشته که با حوزه راه دارای اداره راه و شهرسازی ادغام شد تمام تلاش مدیریت آن بر این که سفر ایمنی را در محورهای مراسلاتی استان شاهد باشیم.

امانی در مورد عملکرد این اداره کل در سال گذشته گفت: برنامه ریزی مختلف انجام شد و توفیقات بسیاری در ترمیم خرابی آسفالت، روکش آسفالت، نصب علائم و گارد ریل و فعالیت های مشابه صورت گرفت.

وی به آشکار سازی نقاط پر حادثه استان اشاره کرد و افزود: در بخش حمل و نقل تلاش بر این بود کسانی که می خواهند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند بتوانند سفر ایمنی را هدیه بدهند، نظارت بر مدیران فنی شرکت های حمل و نقل و مراکز معاینه فنی از جمله این اقدامات بود.

مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان به طرح کنترل اتوبوس ها در خروجی پایانه ها اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر مدیران فنی، اتوبوس ها همکاران ما و پلیس راه کنترل می شود.

وی ایستگاه های امنیت و سلامت و آمادگی مجتمع های خدمات رفاهی را اموری موثر در آستانه نوروز دانست و در ادامه اظهار داشت: در ایام نوروز بیش از 100 اکیپ راهداری در محور های مراسلاتی استان در محل راهدار خانه ها پاسگاه های پلیس حضور دارند که در صورتی که مشکلی از جمله بارش های بهاری رخ دهد در اسرع وقت آماده خدمت رسانی هستند.
امانی ادامه داد: همکاران حمل و نقلی ما در پایانه های مسافربری به‌صورت شبانه روزی حضور دارند و معاینه فنی سنگین در ایام نوروز تا 8 شب آماده خدمات رسانی به ناوگان عمومی هستند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.