مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: از 26 اسفند سال گذشته تا پایان روز نخست فروردین امسال 12 هزار و 948 نفر روز در مراکز اسکان فرهنگیان این استان پذیرش شده اند.

پذیرش 13 هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جعفر پاشایی در بازدید سرزده از مدارس و مراکز اقامتی، از پذیرش و اسکان یک هزار و 439 خانوار در قالب 5 هزار و 179 نفر و به عبارت بهتر 12 هزار و 948 نفر روز در پایان اول فروردین 96 در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان خبر داد.
وی افزود: حضور میهمانان نوروزی در استان و شهر تبریز با توجه به شرایط جوی، مناسب است و آمارها نسبت به روز مشابه سال 95 افزایش یافته است.
وی هدف از این بازدید را ارزیابی نحوه خدمت رسانی به میهمانان، سنجش میزان رضایتمندی میهمانان فرهنگی و تقدیر از عوامل اجرایی ستادهای اسکان عنوان کرد و ضمن قدردانی از زحمات عوامل اجرایی در کمیته های مختلف از شرایط موجود ابراز رضایت کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اظهارکرد: فعالیت همکاران در ستاد اسکان میهمانان نوروزی فراتر از کار و تلاش عادی بوده و رویکرد مجموعه در اسکان صرفا جنبه خدمت رسانی در جهت ارائه خدمات رفاهی حداکثری به همکاران است.
وی اعلام کرد: بیش از 2000 اتاق و 40 ستاد اسکان در تبریز و شهرستان های استان آماده اسکان مسافران فرهنگی کشور است.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.