سرپرست فرمانداری حمیدیه از ثبت نام 96 نفر تا پایان روز سوم نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.

ثبت نام 96 نفر برای انتخابات شورای شهر و روستا حمیدیهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عاشور سواری پور، سرپرست فرمانداری حمیدیه اظهار کرد: متقاضیان شرکت در  انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، کار ثبت نام در سامانه انتخابات را به روزهای پایانی وقت تعیین شده موکول نکنند.

وی بیان داشت: در این راستا، فرمانداری شهرستان حمیدیه، ستاد انتخاباتی را تشکیل و فرآیند انتخاب هیئت های اجرایی انتخابات را در بخش مرکزی، گمبوعه و شهر حمیدیه برگزار کرد و اعضای این هیئت انتخاب شدند.

سواری پور در ادامه با اشاره به شروع زمان ثبت نام از متقاضیان شرکت در رقابت انتخابات پنجمین دوره از شورای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: از روز اول تا پایان وقت اداری سومین روز ثبت نام از متقاضیان در شهر حمیدیه ۱۸ نفر از طریق دفاتر پیشخوان دولتی ثبت نام کرده اند که تاکنون از این تعداد تنها ۱۶ نفر اقدام به ثبت نام نهایی نکرده اند.

سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه اذعان داشت: همچنین در بخش مرکزی در این مدت، ۶۱ نفر از طریق دفاتر پیشخوان دولتی ثبت نام نکرده اند که از این تعداد تاکنون تنها ۳۴ نفر اقدام به ثبت نام نهایی کرده اند. در بخش گمبوعه نیز در این مدت ۵۷ نفر از طریق دفاتر پیشخوان دولتی ثبت نام نموده اند که تاکنون تنها ۴۶ نفر اقدام به ثبت نام نهایی کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: از افرادی که تمایل به شرکت در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا از شهرستان حمیدیه را دارند، تقاضا می شود به فرمانداری این شهرستان و بخش های حمیدیه و گمبوعه برای ثبت نام اطلاعات خود مراجعه کنند.

عاشور سواری پور همچنین اظهار داشت: از کل جمعیت شهرستان حمیدیه، پیش بینی می شود ۳۲ هزار تا ۳۵ نفر در شهرستان حمیدیه واجد شرایط رای دادن در این انتخابات باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار