فرد متهم به حمله به عابران در بلژیک، در جریان حادثه به شدت مشروبات الکلی مصرف کرده بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار: یک خودرو در انورس بلژیک در منطقه تجاری شهر وارد جمعیت شد. راننده محمد. ر متولد سال هزار و نهصد و هفتاد و هفت و ساکن فرانسه معرفی شده است.
 
محمد ر. که قصد داشت به وسیله خودرو اش از محل حادثه فرار کند، پس از دقایقی تعقیب و گریز به دست پلیس دستگیر شد. در صندوق عقب خودروی وی چند قبضه سلاح و یک چاقو کشف شده است.
 
تحقیق در باره این اقدام به دادگاه فدرال بلژیک مسئول رسیدگی به جرایم تروریستی محول شده است. گزارشگر این شبکه در بروکسل گفت: این اتفاق در محلی تجاری که محل رفت و آمد جهانگردان است، رخ داد.
 
به گفته پلیس انورس هیچ کس در این حادثه زخمی نشده است. گزارشگر افزود: راننده خودرو سی و نه سال سن دارد و در شهر لانس در شمال فرانسه زندگی می کند.
 
به گفته رئیس پلیس انورس، محمد ر. نزد سرویس های اطلاعاتی چهره ای ناشناس است و اطلاعاتی در خصوص گرایش وی به افراط گرایی در دست نیست اما قبلا جرایم کوچکی چون رانندگی در حال غیرعادی و قاچاق مواد مخدر مرتکب شده است.
 
محمد ر. در زمان حادثه به مقدار زیاد الکل مصرف کرده بود. به گفته منابع نزدیک به پرونده، وی تحت تاثیر مشروبات الکلی است و برای بازجویی در وضعیت مناسبی قرار ندارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار