سایت معتبر گل در گزارش خود از پیروزی تیم ملی ایران مقابل قطر در انتخابی جام جهانی 2018 به بازیکنان کشورمان لقب "شیران پارسی" داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،سایت معتبر گل ضمن بازتاب  پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر درمرحله مقدماتی جام جهانی روسیه، با لقب "شیران پارسی" از بازیکنان ایران یاد کرد.
این سایت معتبر نوشت: شیرهای پارسی امیدهای خود برای  صعود به جام جهانی 2018 را با پیروزی خفیف در دوحه افزایش دادند.

در ادامه این گزارش آمده است: روز پنجشنبه گل نیمه دوم مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس برای برتری 0-1 ایران مقابل  قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه کافی بود.

با این نتیجه ایران با مجموع 14 امتیاز از شش بازی و با 4 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر گروه A  جای گرفت،در حالی که قطر با چهار امتیاز در قعر جدول باقی مانده است.
تیم کارلوس کیروش تنها تیم بدون شکست گروه A در دور سوم مرحله مقدماتی بود و با یک عملکرد خوب خارج از خانه به این رکورد ادامه دادند.

ایران در حالی قدم به این مسابقه گذاشت که می دانست به لطف شکست عجیب کره جنوبی به دست چین،می تواند فاصله خود را در صدر جدول با این تیم افزایش دهد.

گل، در ادامه گزارشی از روند مسابقه و گلی که مهدی طارمی در دقیقه 52 به ثمر رساند ارائه کرد و نوشت ایران می توانست به وسیله آزمون و حاج صفی به گل های بیشتری دست یابد که اینطور نشد و البته ممکن بود بهای این گل نزدن ها را در دقایق پایانی بپردازد،اما بیراوند ضربه سوریا را مهار کرد.

در پایان بازی های دیروز ،با توجه به نتایج دیگر مسابقات کی روش خوشحال ترین فرد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۳۹ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
تیم ملی ایران عشق است
آخرین اخبار