سارق حرفه ای مغازه در شهرستان جویبار دستگیر شد.

سرهنگ درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای مغازه و کشف بیش از 21 فقره سرقت خبر داد .

وی افزود: در پي وقوع چندین فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان جویبار، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت : ماموران با انجام تحقيقات گسترده پليسی با تقويت گشت های انتظامی رد يکی از سارقان حرفه ای مغازه را شناسایی کردند و این فرد را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

سرهنگ درویشی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند و مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.

وی گفت : متهم در تحقيقات و بازجويی های فنی پليس به 21 فقره سرقت مغازه در شهرستان جویبار و شهرستان های همجوار با همکاری دو همدستش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار افزود : با هماهنگی ع قضائی دو همدست متهم نیز شناسایی و دستگیر شدند و یک دستگاه خودرو پیکان وانت متعلق به متهمان نیز در این خصوص توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار