خبرهای پلیس فارس در روز جمعه 4 فروردین ماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ حسین دیندارلو فرمانده نیروی انتظامی لارستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان به منظور مبارزه با قاچاق كالا اقدام به كنترل خودروهای عبوری در اطراف این شهرستان كردند.


وی اظهار كرد: ماموران در این راستا به یك دستگاه اتوبوس كه از لارستان به سمت جهرم در حركت بود مظنون و آن را توقف كردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لارستان ادامه داد: در بازرسی از این اتوبوس دو هزار و ثوب پوشاك خارجی، ۶۲۴ قوطی اسپری بدن، ۱۶ جفت كفش كه به صورت ماهرانه ای در قسمت هایی از اتوبوس جاسازی شده بود به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال كشف كردند.

سرهنگ دیندارلو همچنین از كشف تعداد 17 راس گوساله قاچاق به ارزش 600 میلیون ریال در شهرستان لارستان خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی هرمود عباسی هنگام گشت زنی به یك دستگاه كامیون ایسوزو مشكوك، ‌آن را متوقف و در بازرسی از خودرو 17 راس گوساله خارجی بدون مجوز كشف كردند.

وی با اشاره به دستگیری و معرفی راننده خودرو به مراجع قضائی افزود: ارزش احشام کشف شده بیش از 600 میلیون ریال برآورده شده است.

دستبند پلیس بر دستان سه سارق با 50 فقره سرقت
جانشین پلیس آگاهی فارس از دستگیری سه سارق منزل و كشف 50 فقره سرقت از آن ها در شیراز خبر داد.
سرهنگ محسن سروقد جانشین پلیس آگاهی فارس گفت: ماموران کلانتری شیراز دو نفر سارق منزل را به نام های "م – م" و "م – ط" اهل و ساكن یكی از استان های واقع در جنوب غرب كشور شناسایی و دستگیر كردند.

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان منتقل و در تحقیقات انجام شده به 30 فقره سرقت منزل در شهر شیراز اعتراف كردند.

جانشین رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: تاكنون 20 نفر از شکات شناسایی و تحقیقات پلیس از متهمان در خصوص شناسایی سایر مالباختگان و كشف سرقت های احتمالی دیگر دارد.

سرهنگ سروقد اضافه كرد: در اقدام دیگری ماموران كلانتری فردی را به عنوان مظنون به سرقت را دستگیر کردند.

جانشین رئیس پلیس آگاهی استان فارس ادامه داد: وی که از افراد سابقه دار بود پس از انتقال به پلیس آگاهی به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر شیراز اعتراف كرد.

وی گفت: در این رابطه یك نفر مالخر دستگیر و صحنه های سرقت نیز بازسازی شد؛ تاكنون پلیس تعداد ۱۵ نفر از شكات را شناسایی کرده است.

سرهنگ سروقد به شهروندان توصیه كرد: با توجه به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی لازم است هموطنان قبل از ترك منزل و سفر، مقصد سفر خود و مدت آن را به یكی از نزدیكان یا همسایگان مورد اعتماد اطلاع دهند و قبل از سفر اطمینان حاصل شود كه تمام در و پنجره ها قفل است.

انتهای پیام/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار