جانشین پلیس راهور ناجا گفت: به لطف خدا و با تلاش همکاران راهور و هلال‌احمر آذربایجان غربی شاهد کاهش چشمگیر سوانح و تلفات جاده‌ای در این استان پرتردد هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سردار موسی امیری جانشین پلیس راهور ناجا به همراه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی امروز از کمپ استقبال از مهمانان نوروزی و نیز پست‌های راهنمایی مسافرین هلال‌احمر و تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی کرد.

سردار امیری ضمن تبریک سال نو به همه مردم خصوصاً فعالان طرح‌های نوروزی اظهار کرد: امار‌ها نشان از حضور پرتعداد مردم درسفرهای نوروزی امسال می‌دهد، اما باوجود شرایط بد جوی و حجم سفرهای نوروزی سوانح انسانی به علت فرهنگ‌سازی نهادهایی مانند جمعیت هلال‌احمر و رعایت قوانین رانندگی توسط مسافرین عزیز کاهش پیداکرده است.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: حضور فعال و پرشور نیروهای امدادی در جاده‌های سطح استان و نیز نظارت مستقیم مسئولین و استفاده از تجهیزات فنی و تجهیزات کنترل سرعت، استفاده از چهار هزار و ۵۰۰ نفر نیروهای کمکی و حضور ناظرین عامل کاهش تصادفات می‌باشد.

امیری خاطرنشان کرد: با برخوردی جدی که در حوزه تخلفات داشیم انتظار می‌رود شاهد کاهش تصادفات باشیم، تا به این لحظه همکاران من هفت میلیون و ۵۰۰ هزار مورد تخلفات حادثه‌ساز ثبت کرده‌اند که در ۹ روز گذشته ۱۹ هزار دستگاه خودرو به جهت تخلفات حادثه‌ساز توقیف‌شده.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی جهت کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای افزود: جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی با طرح‌های ابتکاری خود مانند "طرح بهرفت" و کمپین "نه به تصادفات جاده‌ای" و با تلاش شبانه‌روزی جوانان و امدادگران توانسته گام بزرگی درزمینه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در استان بردارد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.