نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در مسیر انقلاب نباید فقط به کارهای شعاری بسنده کرد و باید به دنبال اهداف جدی و ایجاد تحول بود.

در مسیر انقلاب نباید فقط به کارهای شعاری بسنده کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،آیت الله سید احمد علم الهدی روز شنبه در دیدار با جهادگران قرارگاه رضویون بسیجیان دانشجو و محلات مشهد افزود: کارهای جهادی در مسئولیتهای آینده جوانان و عملکرد مدیریتی آنان نقش بسیار دارد.
 
وی اظهار کرد: در مسیر انقلاب نباید فقط به کارهای شعاری بسنده کرد و باید به دنبال اهداف جدی و ایجاد تحول بود.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جوانان به عنوان نسل آینده که تمام رسالتهای انقلابی را بر دوش دارند باید از طبقه مستضعف، فاقد امکانات و جریانهای آسیب پذیر اجتماعی شناخت بیشتری داشته باشند.
 
امام جمعه مشهد افزود: شرکت در کارهای جهادی و تصویری که از مناطق محروم در ذهن باقی می ماند در مسئولیتهای آینده و عملکرد مدیریتی افراد نقش موثر دارد.
 
وی اظهار کرد: ساختن خانه، مدرسه و دیگر کارهای عمرانی باید با هدف نزدیک کردن افراد به نظام، اسلام، انقلاب و همراه با روشنگری فکری و سیاسی برای جوانان باشد.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر حرکت انسان ساز و بیدار آفرین در کنار فعالیتهای جهادی نباشد، آن حرکت ناقص بوده و به نتیجه نمی رسد و فعالیت فرهنگی بدون نفوذ در اندیشه موثر نیست.
 
آیت الله علم الهدی با بیان اینکه مناطق مرزی و کم برخوردار نیاز به تلاش بیشتر برای اقدامات فرهنگی و عمرانی دارند افزود: اگر به این مناطق توجه نشود گروههای تروریستی وهابی بیکار نمی نشینند و افراد را به خود جذب می کنند.
 
آیت الله علم الهدی اظهار کرد: کشور از نظر نفوذ جریان تروریستی به صورت فیزیکی در امان است اما پرورش تروریست و تفکر وهابی در داخل کشور، امکان پذیر و به مراتب خطرناکتر از ورود تروریست از خارج کشور می باشد.
 
وی گفت: رفاقت و دوستی در جوانی گاهی باعث پیشرفت و رشد انسان می شود و او را به عرش می رساند و گاهی نیز امکان دارد یک عمر جوان را ضایع کند بنابراین از هر دوستی نباید استقبال کرد زیرا برخی از آنها آفت هستند و در همه عمر دست و پاگیر انسان می شوند.
 
انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.