رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از انجام هزار و 234 ماموریت در پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان تا روز گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی شادنوش رئیس دانشگاه با بیان اینکه، از بیست و پنجم اسفند 95 لغایت روز گذشته تعداد 17612 نفر به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مراجعه نموده اند، گفت: از این تعداد 16390 نفر خدمات سرپایی و 1222 نفر خدمات بستری دریافت کردند.

وی افزود: همچنین با استقرار ایستگاه های سلامت شبانه روزی در ورودی شهرستانهای آرادان، سرخه و دامغان، تعداد 612 نفر از خدمات بهداشتی و درمانی این دانشگاه بهره مند شدند.

شادنوش در ادامه به انجام تعداد هزار و 234 ماموریت توسط پایگاه های اورژانس 115 پیش بیمارستانی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: از مجموع این ماموریت ها، تعداد 613 ماموریت شهری و 621 ماموریت جاده ای انجام شده، که از این تعداد 373 مورد حوادث ترافیکی بوده است.

وی افزود: در حوزه های تحت پوشش این دانشگاه نیز 20 پایگاه جاده ای، 6 پایگاه شهری به همراه 28 کد آمبولانس فعال و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، شش بیمارستان دانشگاهی و یک بیمارستان تامین اجتماعی خدمات درمانی را به شهروندان و مسافران ارائه می نمایند.


انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.