رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : در 24 ساعت گذشته ۲۶ سانحه جرحی و خسارتی در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه ۲۶ سانحه جرحی و خسارتی طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوست گفت : ۹ فقره سانحه جرحی و ۱۶ فقره خسارتی به وقوع پیوست که از این ۱۰ فقره سانحه هشت مورد واژگونی خودرو را شامل می شود.

وی ضمن اشاره به حادثه فوتی روز گذشته در جاده ای استان سمنان بابیان اینکه ۸۰ درصد حوادث روز گذشته واژگونی خودرو بوده است، افزود: کیلومتر ۱۳ جاده دامغان-جندق به علت بی توجهی خودرو پراید به جلو، واژگون و متاسفانه یک خانم از یک خانواده پنج نفری فوت و بقیه سرنشینان به بیمارستان انتقال پیدا می کنند و باید گفت این محور دو طرفه است و رانندگان و مسافران نوروزی هنگام عبور از آن باید جانب احتیاط را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه استان سمنان همچنین بابیان اینکه محور شهمیرزاد-فولاد محله، شاهرود-توکستان و شاهرود-آزادشهر نیز از شامگاه گذشته دچار مه غلیظ است، ابراز داشت: رعایت سرعت مطمئنه و استفاده از مه شکن الزامی و در برخی مقاطع ریزش باران نیز وجود دارد که متاسفانه علی رغم تذکرات چند مورد تصادفات واژگونی را نیز شاهد بودیم که عمده این تصادفات بر اساس نبود استراحت کافی است.

خسروجردی در ادامه بر ضرورت پرهیز از عجله و شتاب در محورهای استان سمنان تاکید و تصریح کرد: ۴۰ دستگاه سرعت سنج ثابت در محورهای مواصلاتی استان وجود دارد که تخلفات را ثبت می کند.

وی افزود :  یکی از دلایل واژگونی عدم رعایت سرعت مطمئنه است که باید این مهم مد نظر قرار گیرد همچنین رعایت فاصله طولی در حجم ترافیک الزامی است.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه محور اولنگ-شاهرود همچنان مسدود است، افزود: از مسافران نوروزی تقاضا داریم از محورهایی استفاده کنند که هلال احمر و پلیس راه در آن مستقر هستند، این محور به علت شسته شدن سطح جاده و نبودن زیر ساخت های لازم مسدود است و بهتر است مسافران از محور شاهرود- آزادشهر برای تردد به گرگان استفاده کنند.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.