معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی جهرم گفت: تاكنون به بیش از 10هزار بیمار خدمات رسانی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دكتر بمانا معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی جهرم، با تاكید بر آماده باش كامل مراكز درمانی دانشگاه علوم پزشكی جهرم برای ارائه خدمات به مراجعه كنندگان و مسافران نوروزی، گفت: تاكنون به 10هزار و 50 نفر خدمات درمانی ارائه شده است.

 
وی تصریح كرد: در تعطیلات نوروزی بیش از 1 هزار و 500 نفر بستری، حدود500نفر دیالیز و 149 نفر زایمان شده اند.
 

 دكتر بمانا با اشاره به اینكه 15 پایگاه اورژانس شهری و جاده ای و 3 ایستگاه سلامت در طول ایام نوروز آماده ارائه خدمات به هم استانی ها و مسافران نوروزی هستند، تصریح كرد: در این ایام حدود  600 ماموریت انجام شده است.

 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی جهرم افزود: حدود 100 فقره تصادف، 124مصدوم ناشی از تصادف، 66 سانحه غیر ترافیكی، 66مصدوم ناشی از سوانح غیر ترافیکی و حدود 300 مورد بستری در ایام نوروز وجود داشته است.
 
وی تصریح كرد: جهرم و خفر برای خدمات رسانی آمادگی كامل دارند و تمام خدمات دندانپزشكی تا ابتدای روز 14 فروردین ماه در درمانگاه شماره 6 جهرم انجام می شود.
 
دکتر بمانا اظهار کرد: هم استانی ها و میهمانان نوروزی در صورت نیاز به کسب هر گونه اطلاعات در خصوص مراکز درمانی در ایام نوروز، همچنین شکایات و پیشنهادات خود با ستاد هدایت دانشگاه به شماره 54440835(071) تماس بگیرند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.