فرمانده انتظامی استان گفت: اجتماعی شدن امنيت رويكرد راهبردی پليس کرمان در سال پيش رو خواهد بود.

تعامل با مردم در جهت پيشگيری از جرايم رويكرد پليس در سال جديد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سردار رضا بنی اسدی فر ضمن تبريك سال نو و با تاكيد بر شعار آرامش و نشاط بهاری بر مبنای قانون مندی و نظم اجتماعی افزود: امنيت نخستين و مهمترين شرط يک جامعه سالم است و با توجه به برنامه ريز ی و فعاليت شبانه روزی پليس کرمان، در تلاشيم تا به سطح بالاتری از امنيت اجتماعی در سال جاری دست يابيم.  

وی  گفت: تمامی كاركنان نيروی انتظامی تلاش می ‌كنند تا خدمتی صادقانه را برای مردمی كه سرمايه اجتماعی پليس هستند در همه ايام سال داشته باشند. 

و ی خاطر نشان کرد : اجتماعی شدن امنيت و توجه بيش از پيش به تعامل و همکاری با مردم در جهت پيشگيری از جرايم رويكرد راهبردی پليس کرمان در سال پيش رو خواهد بود. 

سردار بنی اسدی فر با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبری كه نيروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است تاكيد كرد: اين جمله به اين معنی است كه مردم بايد با ديدن پليس اسلامی اقتدار ملی ما را ترسيم كنند و پليس اسلامی بايد علاوه بر مهربانی  دارای اقتدار باشد. 

فرمانده انتظامی استان در پايان با آرزوی سالی خوش برای تمام مردم ايران بخصوص مردم ميهمان نواز كرمان، بيان داشت: اميدواريم شهروندان توجه ويژه ای به هشدار های پليس داشته باشند تا سال را با كمترين مشكلات امنيتی و ترافيكی آغاز كنيم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.