۶ هزار گردشگرنوروزی از خدمات خیمه های معرفت هلال احمر مازندران بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، لیلی احمدی معاون امور جوانان مازندران برپایی خیمه های معرفت را عاملی برای معرفت افزایی اقشار مختلف جامعه نسبت به تمدن اسلامی و هویت تاریخی آنان دانست و گفت: این امر در حقیقت منجربه اشاعه فرهنگ برای اقشار مختلف جامعه می گردد.

وی افزود : حضور روحانیون داوطلب در خیمه های نماز و پاسخگویی به سوالات شرعی، احکام و مشاروه های خانوادگی اثر مثبتی در اعتلای این فرهنگ دارد.

معاون امور جوانان استان مازندران با بیان اینکه همه غرفه های خیمه معرفت فعالیت های کاربردی انجام می دهند، گفت: غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی، موضوعات مبتلا به شرعی را به صورت فهرست وار در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد که در یک نگاه کلی و گذرا، بسیاری از سوالات و شبهات را پاسخ می دهد.

احمدی با اشاره به برپایی نماز جماعت در خیمه های نماز توسط روحانیون، افزود : این امر موجب ترغیب جوانان و عموم جامعه نسبت به ادای فریضه نماز در اول وقت خواهد شد.

وی با اشاره به نهادینه کردن فرهنگ ایرانی اسلامی از دوره کودکی، گفت: روحانیون ضمن حضور در پست های ایمنی و سلامت، در فضای دوستدار کودک نیز حاضر شده، با کودکان رابطه دوستانه برقرار کرده و مسابقه قرآن بخوان جایزه بگیر را برگزار می کنند.

معاون امور جوانان استان مازندران افزود : تقویت مبانی دینی، آشنایی با مفاخر و بزرگان و پشتوانه های معنوی و تمدن اسلامی و نیز دریافت خدمات مشاوره ای و تربیتی، نسل جوان را در مقابل خطرات فرهنگی مصون نگاه می دارد.

انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.