سرمربی تیم ملی فوتبال چین گفت: تضمینی برای صعود چین به جام جهانی نداده ام اما در حال حاضر بهترین کیفیت را داریم.

لیپی: شناخت خوبی از کی روش و تیم ایران داریم /به علت ناهماهنگی ها نتوانستم در نشست خبری شرکت کنمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  مارچلو لیپی در حاشیه آخرین تمرین چین پیش از بازی مقابل ایران درباره غیبت در نشست خبری این بازی گفت: هیچ وقت کنفرانس ها را رد نکرده ام و همیشه در مورد بازی در نشست صحبت کرده ام. با این حال ناهماهنگی هایی ایجاد شد تا من نتوانم در نشست پیش از بازی با ایران شرکت کنم. فکر می کردیم که این نشست در ورزشگاه محل برگزاری بازی برگزار می شود و غیبت من تنها به همین دلیل بود.

وی افزود: برای این بازی  کاملا آماده ایم و ریکاوری مناسبی پس از بازی با کره جنوبی داشتیم. ایران تیم بزرگی است و همین امر سبب شده با اقتدار در صدر جدول گروه قرار داشته باشد. با این وجود باید مقابل ایران نتیجه مورد نظر خود را کسب کنیم.

لیپی درباره جو استادیوم آزادی عنوان کرد: تجربه حضور در چنین ورزشگاه هایی را داشته ام و بارها در ورزشگاهی مانند ورزشگاه آزادی حاضر شده ام. باید بگویم شماره تمام 100 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی را دارم(با خنده).

وی درمورد این که برای صعود به جام جهانی به مسئولان فدراسیون چین تضمین داده است یا خیر، اظهار داشت: تضمینی برای صعود به جام جهانی ندادم. فقط وعده دادم که بهترین بازیهای خود را انجام بدهیم و در حال حاضر هم بهترین کیفیت را داریم.

لیپی درباره رویارویی با کی روش و اینکه سرمربی تیم ملی ایران از او تمجید کرده است گفت: از کی روش تشکر می کنم. وی را قبلا در منچستر یونایتد ملاقات کرده ام. امیدوارم فردا اختلاف خود را با شاگردان کی روش کاهش دهیم.

سرمربی تیم فوتبال چین درباره وضعیت کنونی فوتبال چین و سرمایه گذاری های انجام شده در این کشور برای فوتبال اظهار داشت: اگر سرمایه گذاری درست روی آکادمی های فوتبال، جوانان و نوجوانان انجام شود، قطعا می توانیم نتیجه بگیریم اما اگر این هزینه را صرف خرید بازیکنان پابه سن گذاشته و پیر کنیم، قطعا فایده ای به حالمان ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار