جشن نوروزانه کاشان در قالب دومین جشنواره نوروزی منطقه فرهنگی کاشان ویژه بهار 96 در پارک آزادگان راوند از امشب هفتم فروردین ماه آغاز می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، این جشن همراه با اجرای نمایش طنز، موسیقی، کاشان شناسی، مسابقه و اهداء جوایز از هفتم تا دهم فروردین هر شب ساعت 20 در پارک آزادگان به همت شهرداری منطقه پنج کاشان و با همکاری فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار می شود.

ویژه جشن‌های نوروزی با محتوای احترام به حقوق شهروندی، معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری با اجرای گروه‌ نمایشی کاشان برگزار می‌شود؛ همدلی، شادی و نشاط در بین مردم به ویژه گردشگران نوروزی از اهداف برگزاری جشن نوروزانه است.

هر ساله گردشگران نوروزی ضمن بازدید از بناهای تاریخی کاشان و برای اسکان در پارک ها و فضاهای سبز کاشان شاهد جشن های نوروزی شاد و با نشاط هستند که در بهار 96 هم شاهد جشن نوروزانه کاشان خواهند بود.

برگزاری جشن‌های نوروزی در شهرستان‌ها، حفظ آیین‌های زیبای نوروزی، سنتی و رسوم زیبا و ماندگار و انتقال آن به نسل‌های آینده است که می‌تواند نقش مهمی در جلوگیری از تهاجم فرهنگی غرب داشته باشد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار