ناظرعالی و بازرس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر كشور گفت: ارایه خدمات در استان سمنان در تمام بخش‌ها، بسیار منظم و مطلوب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، جلال تاجيك ناظرعالی و بازرس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر كشور گفت : خدمات در استان سمنان به شکل مطلوبی به مسافران و گردشگران ارائه می شود و با توجه به اسکان بیشتر مسافران در اين استان نسبت به سال های گذشته، چشم انداز خوبی در حوزه گردشگری استان قابل تصور است.

وي گفت: استان سمنان در زمينه زیرساختهای گردشگری و سایر زیر ساختها از جمله راه و جاده و.... از بسياری از استانهای کشور توسعه یافته تر است.

تاجيك با بيان اينكه استان سمنان در حال تبديل شدن به مقصد گردشگری است، افزود: آمار موجود نشان دهنده اين است كه در سال های اخیر مردم استان های مرکزی کشور، استان سمنان را به عنوان یک استان عبوری در نظر نمی گيرند.

ناظر عالي ستاد هماهنگي خدمات سفر كشور بر افزايش اطلاع رسانی این استان به ويژه به آژانسهای گردشگری سرشناس کشور تاكيد كرد و گفت: استان سمنان ظرفیت‌های نادری دارد به طوری كه به طور يك جا در اين استان، جنگل ، کوه و کویر قابل دسترسی و مشاهده است.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.