رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: مشاوره خوب با کمک به کاهش طلاق در داشتن جامعه سالم نقش کلیدی ایفا میکند .

 تعداد مراکز مشاوره خانواده در جیرفت کافی نیستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ احمد علی انجم روز رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: مشاوره خوب با کمک به کاهش طلاق و آسیب های ناشی از ان در داشتن جامعه سالم نقش کلیدی ایفا میکند .

 انجم روز در دیدار با رئیس بهزیستی این شهرستان با موضوع نقش مشاوران در کاهش طلاق ضمن تبریک آغاز سال جدید که مزین به نام" اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال" است،ابراز داشت: در سال گذشته شاهد افزایش پرونده های اختلاف خانوادگی در جامعه بوده ایم که جلوگیری از این معضل فعالیت بیشتر مشاوران خانواده را می طلبد.

انجم روز با بیان اینکه بهتر بود مشاوره، قبل از ازدواج برای زوجین صورت میگرفت،گفت: در ازدواج های که افراد از همدیگر شناخت کافی ندارند، مشاورین می توانند تبعات اختلافات فرهنگی و طبقاتی را به زوجین  گوشزد و عواقب نادیده گرفتن این اختلافات را به آنها هشدار دهند.

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: همانطور که درمان بیماری جسمی نیازمند مراجعه به پزشک متخصص و حاذق می باشد، افرادی که دچار اختلافات خانوادگی نیز می باشند،بایدقبل از مراجعه به دادگاه برای بر حل مشکلات به مشاور مراجعه نمایندتا با راهنمایی های لازم از پدیده شوم طلاق و مشکلات بعدی آن جلوگیری نمایند .

احمد علی انجم روز با بیان اینکه باید تعداد مراکز مشاوره ،خصوصاً در امور خانواده در شهرستان جیرفت افزایش یابد،گفت: تعداد مراکز موجود در این شهرستان کافی نمی باشد.

وی با اشاره به این مهم که میزان بالایی از کودکان طلاق گرفتار بزه های موجود در جامعه می شوند،گفت:  مشاوره خوب و موثر به زوجین و خانواده ها  می تواند نقش موثری درکاهش جمعیت طلاق و به تبع آن کودکان طلاق در جامعه داشته باشد.

 انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار