هزار و500 واحد مسکونی مددجویان در سال 95 احداث و تعمیر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: بیش از 53 میلیارد ریال جهت ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی در سال گذشته هزینه شده است.

وی افزود : تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان، احداث سرویس بهداشتی، پرداخت وام مسکن، بهسازی منازل مددجویان ساکن روستا و مناطق محروم از جمله اقدامات کمیته امداد خراسان شمالی برای توانمند سازی خانواده های تحت پوشش است.

اهرابی گفت : سال گذشته بیش از یک هزار و 146 مسکن مددجویی و فضاهای جانبی آن ها با هزینه ای بیش از 13 میلیارد و400 میلیون ریال تعمیر و بازسازی شده است.

وی با بیان اینکه 330 واحد مسکونی برای مددجویان شهری و روستایی در سال 95 احداث و خریداری شد، خاطر نشان کرد: بیش از 21 میلیارد ریال برای تأمین مسکن مددجویان روستایی و 16 میلیارد و700 میلیون ریال هم برای خرید و احداث مسکن مددجویان شهری هزینه شد.

وی با اشاره به ارائه یک هزار و 500 خدمت عمرانی به مددجویان، یاد آور شد: سال گذشته بیش از 53 میلیارد ریال برای خرید، احداث و تعمیر مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد از محل منابع داخلی،خیران و دولتی هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: تعمیر، مقاوم سازی و احداث حمام و سرویس بهداشتی از دیگر خدمات این نهاد به خانواده‌های تحت پوشش است به طوری که در سال گذشته بخش قابل توجهی از فعالیت های عمرانی معطوف به بهسازی مسکن روستایی ، تعمیرات و تکمیل و بازسازی منازل مددجویان بود.

اهرابی ضمن تاکید بر مشارکت خیران در کمک به ساخت منازل مددجویی، اظهار کرد: از خیران مسکن ساز استان دعوت می شود کمیته امداد را در تحقق بخشیدن به امر مهم ساخت مسکن مددجویان یاری کنند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.