اردبیل؛

اردبیل میزبان چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

با همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل، چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش خواهران و برادران در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل، چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در 2 بخش خواهران و برادران در شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری این مسابقات 16 تیرماه اعلام شده و علاقه‌مندان برای حضور در این مسابقات تا تا پایان خردادماه سال جاری فرصت خواهند داشتند تا با مراجعه به سایت رسمی مسابقات قرآن و یا مراجعه حضوری به محل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل، ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، معارف قرآن و عترت همراه با جشنواره هنرهای تلفیقی اسلامی در رشته‌های مختلف قرآنی برگزار خواهد شد.

از جمله رشته‌های مورد اشاره در این دوره از مسابقات می‌توان به همسرایی و همخوانی قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، انشاء انفرادی، آثار کوتاه رسانه‌ای و مقطع‌خوانی گروهی قرآن اشاره کرد.

چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خواهران و برادران بالای 18 سال بوده و در مکان کانون فرهنگی شهید رجائی شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.