اخیرا عکسی از رئیس جمهور با برخی کوهنوردان زن در صفحه اینستاگرامیش منتشر شد که انتقاد های زیادی را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سید محمد میرمحمدی استاندار یزد در واکنش به انتقاد یکی از ائمه جمعه استان در خصوص عکس یادگاری رئیس‌جمهور با چند خانم در حین کوهنوردی اظهار داشت: افراد بر اساس اعتقادات و نگاه‌های خودشان، نظرات خاص خودشان رادارند و البته همه نظرها محترم است، ولی مردم توجه دارند که در مسائل مشابه این مورد، چه موضع‌گیری شده است. 

وی افزود: فرضاً عکسی گرفته‌شده با خانمی که موهایش پیدا بوده اگر ایراد دارد ولی فیلمی که با مادر چاوز گرفته‌شده، آنجا که خیلی روشن‌تر است ولی گفته نمی‌شود و موضع‌گیری هم نمی‌شود.

استاندار یزد ادامه داد: مردم تشخیص می‌دهند علت چیست و بر چه حسابی این مطالب گفته می‌شود، افکار عمومی، آگاهی بالایی نسبت به این وقایع دارد. هرکسی می‌تواند حرف‌هایش را بزند و افکار عمومی هم قضاوت بسیار خوبی نسبت به مسائل دارد و زمینه‌های مقایسه بسیار زیاد است. 

استاندار یزد خاطرنشان کرد: اگر یک فرضاً سفری که بوده، چند نفر علاقه‌مند به گرفتن عکس باشند و در عکس چند تار مویشان بیرون بود این جای ایراد و اشکال دنبال شود، این مقاصد سیاسی دنبال می‌شود و در کشور ما طبیعی است و الحمدالله همه نظر می‌دهند و خداراشکر آزادی کامل است ولی چیزی که مهم است داوری مردم است و داوری مردم برای ما از هر چیز ارزش بیشتری دارد.

میرمحمدی در پاسخ به این سوال که نظر مردم در این مسائل چگونه ارزیابی می‌شود، گفت: مردم قبلا نظراتشان را نشان داده اند اگر یادتان باشید در دوره دولت قبل، رئیس دولت مطرح میکرد آیا مشکل، همین چهارتا موی زنان که پیداست و درباره حضور زنان در ورزشگاه هم نظراتی می داد و البته حساسیتی روی این مسائل نبود.

استاندار یزد تاکید کرد: مردم قبلا نظرات خود در آرای خودشان و حضورشان در عرصه های مختلف نشان داده اند و در آینده هم طبیعی است که نظرات مردم هم روی این اظهار نظرات در آرایشان مشخص می‌شود.

لازم به ذکر است؛ چندی پیش یکی از ائمه جمعه استان با اشاره به جان فشانی شهدا در راه انقلاب و عدم مسئولیت مسئولین گفت: هر مسئولی در هر رده ای باید فکر کند و بگوید من باید پاسخگوی شهدا باشم. آقای مسئول! شما از خون همین شهید به مسئولیت رسیدی، اگر آنها نبودند شما هم الان این مسئولیت را نداشتید. باید در این مجالس بیاندیشیم و ببینیم که مسئولیتمان در برابر خون شهدا چیست.

منبع: تابناک یزد

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.