رئیس اداره آموزش‌ و پرورش بادرود از اسکان 6 هزار مسافر نوروزی تا روز هشتم فروردین در مدارس بادرود خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین ماهیان  امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: از روز 27 اسفند تا پایان روز هشتم فروردین تعداد 6 هزار مسافر نوروزی در مدارس منطقه بادرود اسکان داده شدند.

وی افزود: مدارسی که برای اسکان مسافران در نظر گرفته‌شده از لحاظ امکانات به دو گروه الف و ب تقسیم‌بندی شده و بر همین اساس امکانات مورد نیاز در آن‌ها قرار داده‌ شده است.

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش بادرود با بیان اینکه تمامی تلاش عوامل ستاد اسکان تکریم مسافران نوروزی و احترام ویژه به آنان است، تصریح کرد: حدود 40 نفر از عوامل اداری تا سرایداران و نیروهای خدماتی مدارس کار پذیرش و اسکان مسافران را بر عهده‌ دارند و هر شب کمیته بازرسی اداره با سرکشی به ستاد اسکان و مدارس مشکلات احتمالی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه کلاس‌هایی که برای اسکان در نظر گرفته‌ شده در اختیار خانواده‌های مسافران با اولویت فرهنگیان و کارمندان دولت قرار می‌گیرد، گفت: تاکنون تعداد 700 خانوار در 17 مدارس منطقه اقامت داشته‌اند و همچنین خانواده‌های ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا از تخفیف ویژه بهره‌مند شدند.

ماهیان خاطرنشان کرد: تاکنون مبلغ نزدیک به 190 میلیون ریال از درآمد اسکان مسافران نوروزی (فرهنگی و غیرفرهنگی) به‌ حساب درآمد متمرکز اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان واریز شده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.