طرح همیار گردشگر برای دومین سال متوالی در بناهای تاریخی کاشان و در ایام نوروز در حال اجراست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در این طرح که با فرارسیدن سال جدید و در ایام نوروز در خانه های تاریخی کاشان برگزار شد نوجوانان کاشانی در قالب همیاران گردشگر به راهنمایی میهمانان نورزی دیار مومنان پرداختند.

در این طرح 50 همیار گردشگر انتخاب شده از میان 150 متقاضی معرفی شده از حدود 15 مدرسه شهرستان با حضور در بناهای تاریخی نظیر خانه های عباسیان و طباطبایی ها و حمام تاریخی سلطام میراحمد در دو نوبت صبح و عصر و در سه شیفت کاری در ایام نوروز فعالیت داشتند.

همیاران گردشگر در این طرح به تشریح ظرفیت های تاریخی، پیشینه غنی فرهنگی، صنایع دستی، مفاخر و مشاهیر و... برای میهمانان نوروزی دیار نخستین ها پرداختند

این راهنمایان گردشگری با حضور در دوره های آموزشی که از آبان ماه سال گذشته آغاز شد زیر نظر اساتید مجرب و کارشناسان برجسته حوزه گردشگری در دو بخش تئوری و عملی، مهارت های لازم برای راهنمایی گردشگری را فراگرفتند.

طرح همیار گردشگر برای دومین سال متوالی توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و خانه فرهنگ کودک تحت نظارت آن اجرا می شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.