رویای من بازیگر بود اما کاش آدم بیشتر فکر می‌کرد و کار بهتری را انتخاب می‌کرد.

به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوروز بهانه‌ خوبی است برای سرک کشیدن به دنیای هنرمندان تا ببینیم آنها چگونه به استقبال این عید باستانی رفته و چه حرفایی برای گفتن دارند. به همین بهانه به سراغ امیر کاظمی بازیگر می‌رویم که در ادامه متن مصاحبه ما را با اين هنرمند می‌خوانید:
 
**اولین عیدی که گرفتید؟
به اصرار خودم، مادرم برایم عینک آفتابی گرفت و همان روز به دلایلی شکست اما به کسی نگفتم. (خنده) زمانی که بچه بودم بیشتر عیدی‌ها رو، سه ماه قبل از نوروز به بهانه عید از پدر و مادرم می‌گرفتم.
 
**سال 95 چگونه گذشت؟
گذشته از لحاظ کاری اتفاقات خوبی برای من رخ داد. من یک سال و نیم برای بازی در سریال «لیسانسه ها» صبر کرده بودم و از این صبر لذت بردم. اما از اتفاقاتی که در سال 95 مثل حادثهٔ پلاسکو، ریز گردهای اهواز، فوت هنرمندان افتاد بسیار ناراحت شدم اما خبر خوش این است که 95 تمام شد.
 
**نوروز برای شما تداعی چه چیزی است؟
حس و حال خوب، با استراحت و انرژی دوباره کار خود را شروع کنیم.
 
**خانواده خوشبخت از نظر شما؟
خانواده‌ای که راضی است، به این معنی که از شرایط رضایت داشته باشی و دست از تلاش برای موفقیت‌ها بر نداریم. خوشبختی لذت بردن از همه چیزهایی است که داریم.
 
**رویای کودکی شما چه بود؟
رویای من این بود که بازیگر شوم. خداروشکر اما یک جاهایی باید گفت چقدر بد! کاش آدم بیشتر فکر می‌کرد و کار بهتری را انتخاب می‌کرد چراکه کار سختی است. رویای من بازیگری نبود اگر این شغل را کامل می‌شناختم. زمان کار، بیکاری طولانی مدت در حرفه بازیگری تلخ است.  

**از کدام سین هفت سین بیشتر خوشتان می‌آید؟ 
سبزه را دوست دارم. به نظرم باید سبزه و سمبل ر به خانه‌ها بیاوریم و فقط مخصوص عید نباشد. حیاط خانه خودم پر از گل و گیاه است و با آنها در ارتباطم.

**یک پیام عیدانه برای خوانندگان ما دارید؟
امیدوارم سال خوبی داشته باشند. به نظرم آدم‌ها هیچ وقت دانای کل نیست و باید کتاب خواندن و فیلم دیدن را در برنامهٔ خود داشته باشیم. همچنین مردم از ادامه «لیسانسه ها» مانند سری اول لذت ببرند و این کار را برای ما در ادامه سخت کرده است اما در زندگی شخصی با آرامش و بدون دغدغه بگذرد.

**بزرگ‌ترین آرزوی شما در سال جدید چیست؟
سلامتی بزرگترین نعمت است به خصوص اینکه من در «لیسانسه‌ها» نقش بیمار سرطانی را بازی کردم. در این مدت با کسانی که این بیماری را تجربه کردند در تماس بودم و می دانم که بیماری عجیب و سنگینی است، درک کردن این بیماری سخت است.
 
**مهم‌ترین خاطره در زمان سال تحویل چیست؟
همیشه سال تحویل آرامی داشتم به غیر یک سالی که در کهریزک بودم و کنار سالمندان بودیم.
 
**اتفاقات در حوزه های مختلف هنری شاهد چه پیشرفت هایی بودیم؟
اتفاقات خوبی را شاهد بودیم، اسکار گرفتیم. اتفاقی که در تاریخ ثبت شده است که ما دو اسکار گرفتیم تئاتر هم فروش خوبی دارد مردم تئاتر تماشا می کنند.

**در دوران کاریتان کدام فرد تاثیر زیادی در پیشرفت شما داشتند؟
فرهاد آییش من را به خانم برومند معرفی کرد و مدیون ایشان هستم . در ادامه حمید نعمت الله و سروش صحت تاثیر زیادی روی من داشته اند.
 
**بهترین بازیگر در سال گذشته؟
نوید محمدزاده و شهاب حسینی همچنین هوتن شکیبا در «لیسانسه ها». البته من قبل این سریال، هوتن را می‌دیدم می‌گفتم چرا میگویند هوتن خوب است اما بعد از سریال دیدم فقط هوتن می‌توانست در این نقش بازی کند.
 
گفتگو از الهام قبادی

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.