فرمانده انتظامی شهرستان ايجرود از دستگيری سارقان تجهيزات و تاسيسات شبكه انتقال آب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ آرش خلخالی با اعلام این خبر گفت: در پی دريافت گزارشی از شركت آب منطقه ای شهرستان ايجرود مبنی بر سرقت تجهيزات و تاسيسات شبكه انتقال آب موضوع بطور ويژه در دستور کار عوامل پليس آگاهی اين شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ايجرود افزود: در تحقيقات اوليه مشخص شد كه سارق يا سارقان پس از شناسايی كامل محل تاسيسات و تجهيزات آبرسانی و اطلاع از زمان تردد كاركنان و ساير مردم ، در چندين مرحله اقدام به سرقت تجهيزات و تاسيسات مستقر در محل نموده و بلافاصله از محل متواری شده اند.
وی  ادامه داد: بلافاصله با تلاش ماموران در اين ارتباط متهمان سابقه دار به نام های " ح-ا" و "م-ح" اهل و ساكن يكی از روستاهای تابعه اين شهرستان شناسايی و در يك عمليات دستگير و از مخفيگاه آنها تعدادی از اقلام سرقتی مذكور كشف و ضبط شد.
سرهنگ خلخالی تصريح كرد :متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجويی های به عمل آمده به سرقت از محل مذكور اعتراف كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ايجرود با اشاره به اينكه متهمان پس از تكميل پرونده جهت سير مراحل قانونی و تحقيقات تکميلی به مراجع قضايی معرفی شدند از مردم خواست موارد مشكوك را با فوريت های پليسی 110 اطلاع دهند.
 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.