سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در کسب امتیاز برابر تیم های ته جدول موفق نبودیم اما قصد داریم با یک بازی منطقی ماشین سازی را ببریم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی برابر ماشین سازی اظهار کرد: در ابتدا سال نو تبریک می گویم و در طول این تعطیلات تمرین کردیم و به دنبال موفقیت در ادامه بازی ها هستیم. بازی های خوبی مقابل  تیم های پایین جدول ارائه کردیم اما نتوانستیم امتیاز از این تیم ها بگیریم و دست خالی از زمین بازی خارج شدیم. بازیکنان ما در برخی از بازی ها عجولانه بازی کردند اما از بازیکنانم در این بازیها انتظار گلزنی داشتم و آنها در این امر موفق نبودند. البته  فردا به صورت منطقی دنبال برد برابر ماشین سازی هستیم. 

وی در ادامه عنوان کرد: مرتضی آقاخان مصدوم است و یکی،دو روز دیگر آماده می شود. بقیه بازیکنان آماده بازی برابر ماشین سازی هستند.   
جلالی در مورد مطالبات مالی افزود: باشگاه به تمام تعهدات مالی اش در قبال بازیکنان عمل کرده و تاکنون بازیکنان 80 درصد از قراردادشان را دریافت کرده‌اند.

وی درباره عملکرد تیمش در سال 95 گفت: با توجه به اینکه از لیگ یک به لیگ برتر آمده بودیم فکر می‌کنم نتایج خوبی را گرفتیم البته اگر دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم در رده‌های بالای جدول باشیم اما در کل از عملکرد بازیکنان خوب و دوشت داشتنی‌مان راضی هستم.

جلالی درمورد وضعیت فعلی تیم خاطر نشان کرد: تمرینات خوبی راپشت سر گذاشتیم. در این تعطیلات فهمیدم بازیکنان با چه اشتیاقی در خدمت تیم هستیم و تمرین می‌کنند و امیدواریم در بازی فردا هم نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار