به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مصطفی دهقان امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری افزود: طراحی این سامانه از حدود چهار ماه پیش در سازمان میراث فرهنگی کشور آغاز شد و پس از پایان مراحل کار قابلیت استفاده برای تمامی گردشگران داخلی و خارجی را دارد.
وی گفت: در این سامانه تمامی خدمات مورد نیاز مسافران از تهیه بلیت گرفته تا اقامتگاه قرار داده می شود و خدماتی را هم از سایر دستگاهها می توانند دریافت کنند ، در این سامانه قرار دارد.
بازرس ویژه رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور افزود: که علاوه بر بررسی وضعیت فعالیت دستگاههای اجرایی خدمات رسان، نیاز و نوع خدمات مورد نیاز گردشگران و مسافران نیز از طریق این سامانه قابلیت پیگیری دارد.
وی گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر در استان های کشور می توانند با شناسایی چالش های خدمات رسانی به مسافران و رفع آنها، برای نوروز سال آینده برنامه ریزی بهتری انجام دهند.
دهقان با اشاره به راه اندازی پروژه ایران هراسی طی سال های اخیر در جهان، افزود: با گسترش صنعت گردشگری و معرفی ایران به عنوان یک کشور دوست و صلح طلب، این پروژه خنثی می شود.
انتهای پیام/ع