فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف 110 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 550 میلیون ریال از قاچاقچیان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ "رضا شیرزادی" گفت: ماموران یگان امداد حین گشت زنی در جاده سراب نیلوفر، محدوده روستای گراوند، به يك دستگاه خودرو ۴۰۵ مشكوك و دستور توقف می دهند، اما راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس از محل متواری می شود که در نهایت عوامل انتظامی با استفاده از شگردهای پلیسی خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه از این خودرو 110 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 550 میلیون ریال کشف شده است، عنوان کرد: خودرو به همراه متهم و بار مكشوفه جهت سير مراحل قانوني به ستاد مبارزه با كالاي قاچاق استان تحویل داده شد.

شیرزادی مبارزه با کالای قاچاق را یکی از اولویت های پلیس عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی در راستای عمل به فرامین فرمانده معظم کل قوا به صورت شبانه روزی در تلاش است تا عرصه را بر قاچاقچیان کالا و ارز تنگ کند.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه با توجه به هم مرزی با کشور عراق یکی از مبادی ورودی کالای قاچاق به کشور محسوب می شود، افزود: انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن افزایش تعداد واحدهای گشتی و کار اطلاعاتی، اقدامات انتظامی خود را در این زمینه افزایش داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر مورد مشکوک و یا انبار کردن کالاها ی قاچاق در مکانهای غیر متعارف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.