معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: ۱۴۶ ایستگاه پلیس در تعطیلات نوروزی در حال خدمات رسانی به مسافران می باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ غلامرضا جعفری در پانزدهمین جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته، ما در ایام تعطیلات نوروزی شاهد کاهش وقوع جرائم می باشیم که نتیجه همکاری مردم با پلیس می باشد. 

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: برخورد مناسب با شهروندان در حین انجام وظیفه همواره مورد تاکید می باشد و با آموزش های ارائه شده به همکاران باید تلاش کنیم که خدمات متنوع پلیس را در کمترین زمان و توأم با احترام به شهروندان ارائه دهیم. 

سرهنگ جعفری تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی ۱۴۶ ایستگاه پلیس در حال خدمات رسانی به مسافران می‌باشد.  

وی با اشاره به حضور محسوس و نامحسوس تیم‌های پلیس در محورهای مواصلاتی گفت: با توجه به حجم زیاد مسافران نوروزی در استان سیستان و بلوچستان و با افزایش تیم های پلیس، محورها به صورت شبانه‌روزی تحت پایش قرار دارند. 

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بر اساس نظرسنجی های انجام شده از مسافران، میزان رضایتمندی از نیروی انتظامی در صدر دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز می باشد. 

سرهنگ جعفری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تامین امنیت مقوله جمعی می‌باشد و همه اقشار جامعه باید در تامین آن نقش آفرینی کنند. 

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور مقتدرانه در اجرای ماموریت ها گفت: برخورد مأموران پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به خطر بیاندازند قاطع خواهد بود. 

انتهای پیام/ ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار