مربی پرتابگر دیسک کشورمان گفت: جلالی جلوی پای حدادی سنگ می اندازد و مانع تمرین وی در جزیره کیش می شود.

سپهرزاد: زئیس سازمان ورزش کیش مانع تمرین حدادی می شودهادی سپهرزاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشکلات ایجاد شده برای احسان حدادی در اردوی کیش اظهار داشت: حدادی از چهارم فروردین در کیش اردو زده اما هر روز مشکل جدیدی برای وی ایجاد می شود. روز اولی که به این اردو آمدیم، اعلام کردند زمین زیر کشت است که با توجه به کیفیت پایین این زمین، این حرف تا حدی عجیب بود. چند روز بعد هم حراست مجموعه المپیک کیش به محل تمرینات احسان آمد و اعلام کرد حسین جلالی مدیرکل ورزش کیش دستور داده نباید در این زمین تمرین کنید. 

وی افزود: احسان حدادی شهروند کیش است اما مسئولان ورزش این جزیره اجازه تمرین به وی ندادند و پلیس 110 خبر کردند تا در را روی ما ببندد. وضعیت سختی را برای ما ایجاد کرده اند و هیچ گونه امکانات تمرینی به حدادی نمی دهند.

مربی احسان حدادی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم ایران در هر حالتی از حدادی انتظار دارند اما باید به آن ها اطلاع رسانی کنیم که وی چه وضعیتی دارد. در این وضعیت اعصاب خرد کن حدادی چگونه می تواند تمرینات آماده سازی خود را انجام دهد؟ وی امسال باید در سه رقابت مهم به نام بازی های کشورهای اسلامی، قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان شرکت کند. مردم انتظار دارند و فدراسیون دو و میدانی هم برای حدادی هزینه می کند اما جلالی که پیش از این سکاندار ریاست فدراسیون دو و میدانی بوده چنین مشکلات پیش پا افتاده ای را برای نائب قهرمان المپیک لندن بوجود آورده است.

سپهرزاد ادامه داد: مسئولان غیر ورزشی کیش، به صورت جدی تمرینات حدادی را پیگیری می کنند اما جلالی با وجود سابقه ریاست در فدراسیون دو و میدانی، جلوی پای وی سنگ می اندازد. نمی دانم رئیس سازمان ورزش کیش چه مشکلی با ما دارد. خواهش می کنم مسئولان فدراسیون دو و میدانی و اصحاب رسانه این موضوع را پیگیری کنند.

وی درمورد این که جلالی مدعی است برای انجام تمرینات حدادی در کیش هیچ هماهنگی صورت نگرفته و پرتابگر دیسک کشورمان به مسئولان ورزش کیش بی احترامی کرده و پای پلیس 110 هم در میان نبوده است، گفت: احسان به هیچ کس بی احترامی نکرده است. از طرفی کسی که در کیش زندگی می کند، برای تمرین کردن در جزیره نیازی به نامه فدراسیون دو و میدانی ندارد. یکی از مسئولان حراست ورزشگاه المپیک کیش به ما گفت پلیس آمده و باید محل را ترک کنید. حتما باید به من و احسان دست بند می زدند و عکسمان را می گرفتند تا جلالی متوجه حضور پلیس در این ورزشگاه بشود.

سپهرزاد افزود: در روزهای ابتدایی که حدادی برای انجام تمرین به کمپ خصوصی اسپایر قطر رفته بود، هیچ هماهنگی ای با مسئولان این کمپ نکرده بودیم. از آن جایی که احمد پرتابگر قطری با حدادی تمرین می کرد، سرمربی آلمانی وی خواستار ملاقات با احسان شد. این مربی کارهای حدادی را پیگیری کرد و در نهایت قرار شد احسان در مصاحبه ای "inter wiew" شرکت کند تا تمام هزینه های اردوی وی در قطر رایگان شود. حتی با بیمارستان، فیزیوتراپ و ماساژور کمپ اسپایر هماهنگی به عمل آورد تا احسان مراحل درمان خود را ادامه دهد.

وی افزود: جالب این جا است که در قطر با احسان این گونه رفتار می کنند و در کشور خودمان فردی به نام اسدی پویا اعلام می کند، حدادی حق حضور در هیچ یک از اماکن ورزشی این جزیره را ندارد. مگر وی تخلفی کرده است که این گونه رفتار می کنند. افراد خلافکار حق حضور در مکان های ورزشی را ندارند، نه فردی مانند احسان حدادی که قرار است از یک ماه دیگر برای موفقیت کشورمان در سه رویداد معتبر شرکت کند.

مربی پرتابگر دیسک کشورمان خاطر نشان کرد: اگر قرار بود که فدراسیون دو و میدانی رئیسی مانند جلالی داشته باشد که جلوی ورزشکار را بگیرد و در را روی وی قفل کند، باید تاسف خورد. باور کنید حاضر بودیم در زمین خاکی ورزشگاه المپیک برای ما دایره درست کنند تا آن جا تمرین کنیم. توجیهات آقایان قابل قبول نیست. در قطر بدون نامه و هماهنگی، بهترین امکانات را در اختیارمان گذاشتند اما در محل سکونت حدادی چنین رفتاری با وی می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار