ایلام؛

2 نفر در 2 حادثه رانندگی جان باختند

سرپرست پلیس راه انتظامی ایلام گفت: 2 نفر در 2 حادثه رانندگی در چوار و ملکشاهی جان باختند.

2 نفر در 2 حادثه رانندگی جان باختندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،رضا همتی زاده بیان کرد: واژگون شدن یک دستگاه خودرو پژو روا در محور چوار - حاجی بختیار منجر به مرگ راننده و زخمی شدن چهار نفر سرنشین آن شد وی علت این سانحه را سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل خودرو عنوان کرد.

سرپرست پلیس راه استان در خصوص دیگر تصادف منجر به مرگ اظهارکرد: در یکی از محورهای فرعی شهرستان ملکشاهی برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خودرو وانت پیکان نیز منجر به مرگ راننده موتورسیکلت شد.

وی همچنین با اشاره به برخورد جدی پلیس راه استان با تخلف رانندگان موتور سیکلت افزود: در برخورد با این متخلفان 100 دستگاه موتور سیکلت توقیف شدند که تاپایان تعطیلات نوروزی در پارکینگ خواهند ماند.

همتی زاده یادآورشد: پلیس راه استان در ایام نوروز 96 با بکارگیری 40 تیم گشت محسوس و نامحسوس نظارت مستمری بر نحوه تردد خودروها داشت، ضمن اینکه با استقرار بالگرد هلال احمر نیز از این امکان برای نظارت بیشتر بهره گرفتیم. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پیش بینی های هواشناسی نشان می دهد طی روزهای منتهی به پایان تعطیلات احتمال بارش باران در اکثر شهرستان های استان وجود دارد، می طلبد رانندگان با رعایت قوانین و مقررات و اصل سرعت مطمئنه حرکت کنند چراکه این وضعیت باعث کاعش دید و لغزندگی جاده ها شده و احتمال بروز حوادث را دوچندان می کند. 

از ابتدای تعطیلات نوروز 96 تاکنون بیش از 2 میلیون تردد خودروهای مسافران و گردشگران نوروزی در جاده های مواصلاتی استان ثبت شده است. 


انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.