امام جمعه سمنان گفت : در شرایط کنونی مقاومت و ایستادگی ملت ایران ذلت امریکا را در پی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمدشاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به افزایش تلاش دشمنان از جمله آمریکا در به چالش کشاندن مسائل برجام ، تحریم ها و حواشی انتخابات سال 88 برای تاثیر گذاری در انتخابات آتی کشورمان گفت: مقاومت ملت ایران راهکار مقابله با این تلاش هاست.

وی افزود : همچنان که ایستادگی مردم ایران در مقابل رژیم ستمشاهی و دوران دفاع مقدس ، پیروزی های شکوهمند و یاس و ناامیدی دشمنان را به همراه داشت ، در شرایط کنونی هم مقاومت و ایستادگی ملت ایران ذلت امریکا را در پی دارد.

امام جمعه سمنان با تبریک فرا رسیدن دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران ، پایداری و مقاومت آحاد ملت ایران برای حفظ و حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران را اوجب واجبات برشمرد.

امام جمعه سمنان افزود : دوازدهم فروردین عطیه ای الهی و مصداق مردم سالاری دینی در ایران است و تقدیم حدود 300 هزار شهید در راه اعتلای انقلاب اسلامی هم بیانگر اهمیت وظیفه همگانی در حفظ و صیانت از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب جمعه سمنان حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو و انتخاب اصلح را از جمله راه های پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال گفت : هماهنگی و همکاری مردم و بخصوص مسوولان در جلوگیری از قاچاق کالا و کاهش واردات کالاهایی که نمونه داخلی آن تولید می شود برای دستیابی به اهداف شعار سال ضروری است.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.