کرمانشاه؛

صعود به ارتفاعات "بازی دراز" همزمان با سالروز این عملیات غرورآفرین

فرمانده ‌سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه از صعود بیش از ۲۰ هزار نفر به ارتفاعات بازی دراز در استان و همزمان با سالروز این عملیات غرورآفرین خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای بازی دراز و برنامه‌ریزی برای صعود بیش از ۲۰ هزار نفر به این ارتفاعات  با حضور سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه  و جمعی از مسئولان فرهنگی استان کرمانشاه برگزار شد.
سردار بهمن ریحانی عملیات بازی دراز را یکی از عملیات‌های غرور آفرین و افتخار آفرین دفاع مقدس برشمرد و افزود: این حرکت عظیم در ابتدا با حضور تعداد معدودی از عاشقان و ایثارگران دفاع مقدس در سال های قبل آغاز شد که با توجه به قداست و برکت آن امروز تبدیل به یک صعود بیش از ۲۰ هزار نفری از مردم سراسر کشور شده است.
وی صعود به ارتفاعات بازی دراز را آغاز تقویم راهیان نور در سراسر کشور عنوان نمود و گفت: این حرکت در واقع یک مانور فرهنگی بزرگ است که برنامه ریزی های متعددی برای برگزار شدن با کیفیت و ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی مناسب درآن صورت گرفته است.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه زمان برگزاری این مراسم را ۷ و ۸ اردیبهشت ماه امسال و طی دو روز اعلام کرد.
وی افزود: یادواره عملیات بازی دراز طی شب هفتم اردیبهشت و در محل محوطه حرم احمد بن اسحاق (ع) برگزار خواهد شد و صبح روز هشتم اردیبهشت نیز صعود بیش از ۲۰ هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز آغاز می شود.
همچنین تهیه اقلام فرهنگی متعدد، حضور سخنرانان کشوری، برنامه های فرهنگی و مداحی حاج صادق آهنگران از دیگر بخش های در نظر گرفته شده به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم خواهد بود.
 این برنامه فرهنگی از طریق رسانه های جمعی از جمله صدا و سیما پوشش داده می شود و برای حضور خبرنگاران و رسانه ها نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.