انتخاب و سفر به شهر شیراز را یکی از اولویت‌های مسافرت‌های نوروزی خود قرار بدهید، استان فارس گنجینه‌ای از اماکن های دیدنی است که سفر به این استان را به همه پیشنهاد می‌کنم.

شهاب حسینی و ترانه علیدوستی دو چهره فرهنگی سال 95 هستند/سفر به شیراز را به همه پیشنهاد می‌کنم
همزمان با فرارسیدن شمیم بهار و نوروز 1396 الهه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون که در سال گذشته با مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» به کارگردانی شهرام شاه حسینی مهمان خانه‌ها شده بود، در گفتگوی عیدانه خود با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از علاقه‌مندی‌های خود در سفره هفت‌سین و همچنین روزهای موفقیت‌آمیز خود در سال 1395 می‌گوید.
 
وی در ابتدای این گفتگو ضمن تبریک عید نوروز، از اولین خاطرات عیدانه خود در دوران کودکی‌اش گفت: اولین سفره هفت‌سین و اولین اتفاقی که به خوبی از دوران کودکی ام در یاد دارم، خیلی کوچک بودم و حدود 5 یا 6 سال داشتم که مادرم اجازه داد تا سفره هفت‌سین آن سال را من بچینم و برای من در آن سن کار خیلی جذاب و هیجان برانگیز بود. یادم می‌آید که به جای 7 تا سین، 12 سین روی سفره گذاشتم و تمام مدت عید نوروز که مهمان عید دیدنی می‌آمدند به مادرم می‌گفتند 12 سین روی سفره هفت سین است و مادرم هم به به خاطر ذوق و شوق کودکی من چیزی نمی‌گفت و چیدمان سفره را تغییر نمی‌داد.
 
بازیگر مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» با بیان اینکه عیدی دادن و عیدی گرفتن هر دو شیرین و جذاب است، اظهار داشت: همیشه اولین عیدی ام را از پدربزرگم که پول بود می گرفتم و این چند ساله به خواهر زاده های عزیزم که کوچک هستند خودم می دهم. عیدی دادن و عیدی گرفتن هر دو اتفاقی شیرین و جذاب است.
 
حصاری با نگاهی به سال گذشته و اتفاقات تلخ و شیرین سپری شده، درخصوص احوال خود در سال 95 بیان کرد: به لحاظ کاری از سال گذشته بسیار راضی بودم و از نظر احساسی و عاطفی، سالی آرام را پشت سر گذاشتم و تلخی سال 95 را تجربه نکردم و امیدوارم سال 96 نیز اینچنین باشد.
 
وی افزود: شروع و ورود من به عرصه هنر و بازیگری آرام و پله پله بوده و از جایگاهی که این سالها برام رقم خورد، راضی هستم و خدا را برای همه اتفاقات این چند ساله شکر می‌کنم.
 
بازیگر مجموعه نمایش خانگی «قلب یخی» با اشاره به خاطرات خود از برنامه «خوشا شیراز» بیان کرد: خودم برنامه مشخصی برای سفر نوروزی ندارم اما از آنجایی که پیش از دعوت برنامه «خوشا شیراز»، به این استان سفر نکرده بودم، به همه پیشنهاد می کنم انتخاب و سفر به شهر شیراز را در یکی از اولویت های مسافرت خود قرار بدهند، فارس استانی پر از اماکن های دیدنی است که منحصر به شهر شیراز است.
 
حصاری تمام سین‌های سفره هفت سین را دوست داشتنی دانست و گفت: در بین تمام سین های سفره هفت سین عاشق سیب هستم با توجه به نماد‌های پاکی سلامتی و عشقی که دارد بسیار دوست داشتنی است.

وی یکی از پرحاشیه‌ترین اتفاقات مثبت سال 95 را کسب دومین اسکار توسط اصغر فرهادی دانست و خاطرنشان کرد: بهترین رخداد در سال 95 کسب دومین اسکار توسط اصغر فرهادی است و من از صمیم قلب برای شهاب حسینی، ترانه علیدوستی و اصغر فرهادی که به عنوان یک ایرانی در این مراسم از آنها نام برده می‌شود، به شدت خوشحال هستم.
 
بازیگر مجموعه تلویزیونی «شوخی کردم» با توجه به ایفای نقش خود در فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» بیان کرد: به عقیده من فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» با نگاه متفاوتی که دارد می توانست در جشنواره بهتر از این حضور داشته باشد، اما مطمئنم که آقای کرم پور در اکران عمومی بیشتر و بهتر از جشنواره، از مردم بازخورد می گیرد و از آن استقبال می‌شود.
 
وی با نگاهی به کارنامه سینمایی ایران در سال 95 چهره فرهنگی سال را سازنده فیلم سینمایی« فروشنده» دانست و عنوان کرد: چهره فرهنگی سال 95 را از نگاه سینمایی و موفقیت کسب شده در مراسم اسکار می‌توان دوباره از شهاب حسینی، ترانه علیدوستی و اصغر فرهادی نام برد.
 
حصاری در پایان ضمن تبریک دوباره عید نوروز برای همه مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان، با ابراز خرسندی از صمیم قلب برای همه دعا کرد و گفت: دعا می‌کنم همه با یکدیگر در سال جدید مهربان‌تر باشیم و قدر یکدیگر را بیشتر بدانیم پیش از آنکه عزیزانمان را از دست بدهیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار