سال 95 سال پرکتابی برایم بود. سه رمان و دو داستان بزرگسال در این سال نوشتم.

سال 95 سال پرکتابی برایم بود/ همه هفت سین را دوست دارم
هادی خورشاهیان، نویسنده کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مهمترین اتفاق سال 95 گفت: مهمترین اتفاق سال 95 برایم این بود که نسبت به سال های قبل کتاب بیشتری نوشتم و چاپ کردم. حتی بیشتر کتاب خواندم و بیشتر داور برای جایزه های ادبی بودم. سال 95 برای من سال پرکتابی بود. سه رمان و دو داستان بزرگسال در این سال نوشتم و حدود هفت تا هشت جلد کتاب از من چاپ شد.

وی افزود: انسان می تواند آرزو های زیادی داشته باشد اما همه آنها برآورده نمی شود. تنها آرزویی که می توانم داشته باشم و امید وار باشم که برآورده می شود ،این است که در سال 96 رسانه ها، سازمان ها و مراکز فرهنگی وقت و انرژی بیشتری بگذارند تا کتاب جای بیشتری در بین مردم پیدا کند و مردم بیشتر کتاب بخوانند.

این نویسنده کودک و نوجوان با اشاره به سین مورد علاقه اش در بین سین های سفره هفت سین بیان کرد: کل سفره هفت سین را دوست دارم. برکت سفره هفت سین را دوست دارم و به آن لحظه مبارکی که در سال نو همه کنار هم هستند علاقه مند هستم. همانطور که در رشته های ورزشی و هنری مانند موسیقی، تئاتر و سینما می توان درخشید حتیبرای چند روز هم که شده توجه مردم دنیا به ایران جلب می شود در عرصه ادبیات هم چند کتاب خوب ترجمه شود و بتوانیم جوایزی را در عرصه های بین المللی در زمینه ادبیات ببریم. در عرصه های دیگر هنری در سطح جهانی به ما توجه شده است امیدوارم در زمینه ادبیات نیز در سال آینده این اتفاق بیفتد و در سطح جهانی به ما توجه شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.