رئیس فدراسیون هندبال گفت: هندبال ساحلی نیاز به برنامه یک ساله دارد و با برنامه‌ریزی مناسب برای هندبال ساحلی می‌توان نتایج خوبی کسب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی هیأت هندبال استان اصفهان، علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال پس از حضور در اصفهان و در جمع ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران، گفت: قبل از هر چیز وظیفه خود می‌دانم از همه کسانی که برای ورزش استان اصفهان زحمت می‌کشند به ویژه مسئولان هیأت هندبال استان اصفهان و سید حسن افتخاری رئیس این هیأت، تقدیر و تشکر نمایم و از اینکه میزبان ملی‌پوشان هندبال ساحلی بودند کمال تشکر را دارم.

وی در مورد شرایط تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان اظهار داشت: تیم ملی هندبال ساحلی نیاز به یک برنامه‌ریزی خوب و منظم دارد و از سید حسن افتخاری سرمربی این تیم خواستم که برنامه یک‌ساله‌ای را برای این تیم تنظیم کند تا بر اساس این برنامه بتوانیم آنها را به خوبی و به موقع اجرایی کنیم.

رحیمی افزود: مطمئن باشید اگر هندبال ساحلی برنامه منظم و خوبی داشته باشد نتایج خوبی برای این رشته در آسیا رقم خواهد خورد. ما مقام چهارمی آسیا را در کارنامه داریم و زمانی حرف اول را در آسیا می‌زدیم، اکنون با برنامه‌ریزی منظم می‌توانیم دوباره به جایگاه اصلی‌مان در آسیا برسیم.

رئیس فدراسیون هندبال ایران پیرامون پیشنهاد برگزاری لیگ هندبال ساحلی در کشور گفت: اگر هندبال ساحلی ایران لیگ داشته باشد بهترین خواهد بود، یک فدراسیون بهترین برنامه‌اش برگزاری لیگ منظم است و گل سرسبد هر فدراسیون لیگ آن محسوب می‌شود. اگر لیگ هندبال ساحلی ایران را حتی با 3 یا 4 تیم آغاز کنیم، در آینده نتایج خوبی برای این رشته کشورمان حاصل می‌شود و من با این پیشنهاد کاملاً موافق هستم.رحیمی در مورد مسابقات هندبال ساحلی نکوداشت اصفهان با حضور تیم‌های دیگر کشورها تاکید کرد: وقتی قرار باشد یک رویداد بین‌المللی ورزشی در استانی برگزار شود، بدون شک همه ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی کمک خواهند کرد که این رویداد به نحو احسن میزبانی شود چراکه به‌خاطر آبروی مملکت سنگ تمام خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: زمانی‌که مسئول ورزش استان اصفهان بودم، اگر رویداد بین‌المللی برگزار می‌شد همه دستگاه‌های دولتی اعم از استانداری، شهرداری و ... دست به دست هم می‌دادند تا این مسابقات در سطح بالایی برگزار شود.

رحیمی در پایان گفت: اگر تیم‌های کشورهای دیگر درخواست دادند در مسابقات هندبال ساحلی نکوداشت اصفهان شرکت کنند همه تلاش فدراسیون این است که مقدمات حضور تیم‌های خارجی را در این رقابت‌ها مهیا کند.

تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات آسیایی 2017 تایلند آماده می‌کند، دومین اردوی خود را از ششم فروردین ماه در اصفهان برپا کرده است.

مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات قهرمانی جهان 2018 روسیه از 18 تا 26 اردیبهشت ماه با حضور تیم‌های قطر، عمان، بحرین، پاکستان، تایلند، چین تایپه و ویتنام در تایلند برگزار می‌شود و سه تیم برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌شوند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.