رئیس اداره تعاون و خدمات رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه تا کنون 17 هزار و 726 خانواده در ستاد های اسکان پذیرش شده اند گفت : تمام مهمانان نوروزی مراجعه کننده به ستادهای اسکان فرهنگیان در سراسر استان پذیرش شده اند.

اسکان 223 هزار و 346 نفر روز در مدارس استان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان،محمد زارعی اظهار کرد : از ابتدای فعالیت ستاد های اسکان فرهنگیان در استان تعداد 17 هزار و 726 خانواده در قالب 63 هزار و 813 خانواده و 223 هزار و 346 نفر روز پذیرش شده اند.

وی افزود : با توجه به افزایش ظرفیت پذیرش ستاد های اسکان فرهنگیان در استان خوشبختانه شاهد آن هستیم که تمامی مراجعین به ستاد های اسکان پذیرش شده اند . 

زارعی افزود: در شهرستان هایی که بیشترین آمار پذیرش را نیز داشته ایم در صورت تکمیل ظرفیت پذیرش مهمانان نوروزی حتی در منازل همکاران مان به صورت موقتی اسکان داده شده اند.  

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد : به منظور ایجاد ارتباط دوسویه با مهمانان نوروزی سامانه پیامکی برای دریافت نقطه نظرات ، پیشنهادات و انتقادات مهمانان گرامی راه اندازی شده است و در بدو ثبت نام شماره این سامانه در اختیار خانواده ها قرار می گیرد .

وی گفت : طبق نظرسنجی های انجام شده ، پیامک های پر مهر مهمانان نوروزی و بازخورد بازدید های صورت گرفته خوشبختانه شاهد رضایت مهمانان نوروزی از عملکرد ستاد های اسکان فرهنگیان  استان هستیم . 

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان استان بیان کرد:  در یازدهمین روز از فروردین سال 96 تعداد 177 خانواده در قالب 823 نفر و 2 هزار و 880 نفر روز در ستاد های اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده اند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.